Σήμερα όλοι ασχολούνται με τον διωγμό του Τιμουρ Κετσπαγια αυτό θα κάνω και εγώ προσπαθώντας να φανταστώ τι σκεφτόταν ο Πρόεδρος του Ολυμπιακού Σωκράτης Κοκκαλης πριν προσλάβει τον πρώην πλέον προπονητή της ομάδος: «Πω πω αυτός ο Βαλβερδε μου τα έχει πρήξει με τις απαιτήσεις του. Δεν λέει να καταλάβει ότι δεν υπάρχει σάλιο; Λοιπόν το αποφάσισα θα τον αλλάξω, αφού δεν θέλει να μείνει στην ομαδάρα μου με τους ορούς που έχω βάλει εγώ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ, να φύγει να πάει άλλου. Και ποιον μπορώ να βρω να προσλάβω που δεν θα έχει απαιτήσεις για μεταγραφές; Ο Μπαγεβιτς είναι στην ΑΕΚ, τον Λεμονη τον έχω βαρεθεί, άμα πάρω τον Αλεφαντο θα έχω τον Μιτσικωστα όλη τη χρονιά να με κράζει, του Ματζουρακη έχω χάσει το τηλέφωνό. Λεφτά δεν υπάρχουν και έχω και αυτή την τρύπα να κλείσω άρα πρέπει να προκριθούμε στους ομίλους του Τσαμπιονς Λιγκ. Ποιον να πάρω;.....Το βρήκα......Καλά ε είμαι ο καλύτερος........Ο πρώτος........Ο ΚΟΚΚΑΛΗΣ.
Θα πάρω τον Κετσπαγια!!!!!!!!! Ο καραφλός θα έρθει με τα χίλια, θα κάνει ότι του πω, θα αρκεστεί στους παίχτες που θα του πάρω ή μάλλον που δεν θα του πάρω, έτσι και αλλιώς δεν είχε καλύτερους στην Ανόρθωση. Ανόρθωση, άκου όνομα για ομάδα. Α ναι στο θέμα μου, άμυνα ξέρει να φτιάχνει ,θα καταφέρει να με περάσει με τα καφενεία που μάλλον θα κληρωθούμε για τους ομίλους του Τσαμπιονς Λιγκ. Κομπλε.
Αν σπάσει το πόδι του ο διάβολος και καταφέρει και παίξει και λίγο καλό ποδόσφαιρο θα με αποθεώνουν πάλι, αν όχι και αρχίσει να γιουχάρει η θύρα 7, θα κάνω μια συνάντηση μαζί τους και άμα δεν τα βρούμε ώστε να τον στηρίξουν θα τον απολύσω. Έτσι θα έχω πάλι την στήριξη των κορόιδων που έρχονται στο γήπεδο και θα καταφέρω να βγάλω αναίμακτα την περίοδο μέχρι τον Ιανουάριο. Από κει και πέρα βλέπουμε, κάτι μπορεί να υπάρχει να δώσουμε για μεταγραφές. Ειδικά αν ο χοντρός τα σκατώσει και κηρύξει πρόωρες εκλογές και βγει ο Γιωργάκης θα τσιμπήσω μίζες και για αριστερό χαφ και για 10αρι και για επιθετικό και θα του πω εγώ μετά του μουσάτου του χοντρού.
Πω πω ωραία τα σχεδίασα». Σάββα βρες μου το τηλέφωνο του Κετσπαγια.
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα κετσπαγια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα κετσπαγια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2009
Οπαδοί - Τιμούρ 5-0
Πάει και ο Τιμούρ. Έτσι απλά. Επειδή οι οπαδοί είπαν στον πρόεδρο ότι δεν τον θέλουν. Οι αντικειμενικοί οπαδοί της Θύρας 7, που είναι ποδοσφαιρικοί ειδήμονες, εξέτασαν τον Κετσπάγια, τον αξιολόγησαν με ποδοσφαιρικά κριτήρια που μόνο αυτοί γνωρίζουν τόσο καλά, και απεφάνθησαν ότι ο κ. Κετσπάγια δε κάνει για τον Ολυμπιακό. Επειδή λέει δεν τα έχει καλά με τους παίκτες. Βρίζει στις προπονήσεις και άλλα τέτοια. Ποιος οπαδός του Ολυμπιακού παίρνει μέρος στις προπονήσεις και το ανακάλυψε, παραμένει ερωτηματικό.
Τα άκουσε αυτά ο Κόκαλης και επειδή όπως φαίνεται αρνείται να αναλάβει τις ευθύνες του, ρίχνει το φταίξιμο στον Τιμούρ. Φοβάται μάλλον ότι ο κόσμος του Ολυμπιακού θα σταματήσει να τον λατρεύει. Ενώ τώρα, παραμένει ο πρόεδρος που δεν μασάει πουθενά και παίρνει αντρίκειες αποφάσεις για το καλό της ομάδας.
Τελικά ο Τιμούρ αποκτήθηκε μόνο για να περάσει την ομάδα στους ομίλους (αντιμετωπίζοντας το μεγαθήριο Σέριφ) και να μπαλωθεί με τα έσοδα μέρος των χρεών. Με την πρώτη στραβή στο πρωτάθλημα τον "άδειασαν"... και τώρα ζητάνε πολλοί φίλαθλοι την επιστροφή του Βαλβέρδε. Αλλά ο Βαλβέρδε ήρθε, είδε, απήλθε και δε νομίζω να ξανάρθει (ειδικά αν παρακολούθησε λίγο την ιστορία με τον Κετσπάγια). Αλλά ακόμα και να ήθελε ο Βάσκος, ο πρόεδρος δεν πρόκειται να δώσει τα λεφτά για να τον φέρει...
Ίδωμεν λοιπόν. Κάτι παραπάνω θα ξέρει ο πρόεδρος του Ολυμπιακού...και οι οργανωμένοι. Κάτι παραπάνω θα ξέρουν για να απολύσουν τον Τιμούρ ο οποίος φεύγει από τον Ολυμπιακό έχοντας ως απολογισμό 5 νίκες και 1 ισοπαλία στα επίσημα παιχνίδια που έχει δώσει η ομάδα και χωρίς μάλιστα η ομάδα του να έχει ακόμη δεχτεί γκολ.
Αλλά ναι, η ομάδα δεν πείθει με την απόδοσή της. Γιατί έπειθε η Ανόρθωση πέρυσι? Ή μήπως θα πείσει ο ΟΣΦΠ με τον Μπάντοβιτς στον πάγκο? Αλήθεια, ποιοι παίκτες έπαιζαν επί Τιμούρ? Έχει άλλους να βάλει ο Μπάντοβιτς? Θα μπει ο Σοϊλέδης να κάνει τη διαφορά? Τι θα αλλάξει?
Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009
Κάτω τα χέρια από τον Τιμούρ
Μετά την τραγική εμφάνιση του Ολυμπιακού με την Καβάλα πολύς κόσμος, συμπεριλαμβανομένου και του κοινού που παρακολουθούσε ζωντανά τον αγώνα από το Καραΐσκάκη, έχει αρχίσει να αμφισβητεί ανοιχτά τον Κετσπάγια. Δικαιολογημένα? Κατά την άποψή μου όχι. Στα αθλήματα ποτέ η επιτυχία ή η αποτυχία δεν είναι αποτέλεσμα ενός, ούτε ακόμη και στα ατομικά. Αν παρατηρήσει κανείς το υλικό που έχει στα χέρια του ο συμπαθής τεχνικός θα συμπεράνει ότι είναι το χειρότερο και πιο ελλειπές των τελευταίων τουλάχιστον δέκα ετών. Οι παίχτες που μπορούν να κάνουν την διαφορά είναι λίγοι και αυτοί φαίνονται κουρασμένοι (Ντουντου, Ντιογκο, Γκαλετι). Υπάρχουν κραχτές αδυναμίες στο ρόστερ του Ολυμπιακού που δεν υπήρχαν τα προηγούμενα χρονιά όπως αυτή (η χιλιοειπωμένη) του αριστερού χαφ όπως και του παίχτη που θα αντικαταστήσει τη δουλειά που έκανε πέρυσι ο Μπελουτσι.
Ένα πράγμα που δεν έχει αναφερθεί πολύ είναι ποιοι υπάρχουν πίσω από την πρώτη ενδεκάδα για να ξεκουράσουν τους βασικούς ή που θα μπουν σε ένα αγώνα που δεν πάει καλά και θα αλλάξουν την ροή του. Όλους αυτούς τους γρίφους έχει να λύσει ο Κετσπαγια πριν να προλάβει ο Πρόεδρος των Προέδρων να του πάρει το κεφάλι. Δυστυχως δεν τον βλέπω να επιζεί, άλλωστε η επιλογή του από την αρχή ήταν μελετημένη από τον Κοκαλη. Είναι ένας προπονητής που ήρθε χωρίς εγγυήσεις μεταγραφών στην ομάδα (δεν νομίζω να το έκαναν πολλοί άλλοι αυτο) και ένα εύκολο εξιλαστήριο θύμα αν τα πράγματα δεν πάνε καλά.
Ο κόσμος του Ολυμπιακού πρέπει να μάθει ότι οι προπονητές δεν ευθύνονται για όλα. Ο Κετσπάγια έχει μερίδιο ευθύνης, αλλά μκρό. Ο Βαλβερδε που όλοι τον αναπολούν, πέρυσι με έλλειπες ροστερ (χωρις Ντούντου και Ντιογκό) αποκλείστηκε από την Ανόρθωση.
Άλλο ένα καλό μάθημα για τους πανταχού Ολυμπιακούς και μη, είναι ότι όλες οι ομάδες σε όλα τα προηγμένα πρωταθλήματα χάνουν βαθμούς στην έδρα τους, ας περιμένουν λίγο καιρό μπορεί η ομάδα να στρώσει.
Υ.Γ. Σε ένα πράγμα συμφωνώ απόλυτα με τον Κετσπάγια, στην Ελλάδα έχουμε πολλά χρόνια να δούμε καλό ποδόσφαιρο.
Υ.Γ.2 Για τους ειδήμονες και υπερσπιστές του Βαλβερδε: Ο Ολυμπιακός δεν έπαιξε κανένα διαστημικό ποδόσφαιρο πέρυσι, ειδικά μετά τα Χριστούγεννα.
Υ.Γ.3 Το μόνο που μπορεί να κάνει αυτή τη στιγμή ο Κετσπάγια για την θέση του αριστερού χαφ ειναι... να μπει να παίξειο ίδιος!
Ένα πράγμα που δεν έχει αναφερθεί πολύ είναι ποιοι υπάρχουν πίσω από την πρώτη ενδεκάδα για να ξεκουράσουν τους βασικούς ή που θα μπουν σε ένα αγώνα που δεν πάει καλά και θα αλλάξουν την ροή του. Όλους αυτούς τους γρίφους έχει να λύσει ο Κετσπαγια πριν να προλάβει ο Πρόεδρος των Προέδρων να του πάρει το κεφάλι. Δυστυχως δεν τον βλέπω να επιζεί, άλλωστε η επιλογή του από την αρχή ήταν μελετημένη από τον Κοκαλη. Είναι ένας προπονητής που ήρθε χωρίς εγγυήσεις μεταγραφών στην ομάδα (δεν νομίζω να το έκαναν πολλοί άλλοι αυτο) και ένα εύκολο εξιλαστήριο θύμα αν τα πράγματα δεν πάνε καλά.
Ο κόσμος του Ολυμπιακού πρέπει να μάθει ότι οι προπονητές δεν ευθύνονται για όλα. Ο Κετσπάγια έχει μερίδιο ευθύνης, αλλά μκρό. Ο Βαλβερδε που όλοι τον αναπολούν, πέρυσι με έλλειπες ροστερ (χωρις Ντούντου και Ντιογκό) αποκλείστηκε από την Ανόρθωση.
Άλλο ένα καλό μάθημα για τους πανταχού Ολυμπιακούς και μη, είναι ότι όλες οι ομάδες σε όλα τα προηγμένα πρωταθλήματα χάνουν βαθμούς στην έδρα τους, ας περιμένουν λίγο καιρό μπορεί η ομάδα να στρώσει.
Υ.Γ. Σε ένα πράγμα συμφωνώ απόλυτα με τον Κετσπάγια, στην Ελλάδα έχουμε πολλά χρόνια να δούμε καλό ποδόσφαιρο.
Υ.Γ.2 Για τους ειδήμονες και υπερσπιστές του Βαλβερδε: Ο Ολυμπιακός δεν έπαιξε κανένα διαστημικό ποδόσφαιρο πέρυσι, ειδικά μετά τα Χριστούγεννα.
Υ.Γ.3 Το μόνο που μπορεί να κάνει αυτή τη στιγμή ο Κετσπάγια για την θέση του αριστερού χαφ ειναι... να μπει να παίξειο ίδιος!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)