Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα κοκκαλης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα κοκκαλης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2009

Ο Σωκρατης Πήρε το Όπλο του

Σήμερα όλοι ασχολούνται με τον διωγμό του Τιμουρ Κετσπαγια αυτό θα κάνω και εγώ προσπαθώντας να φανταστώ τι σκεφτόταν ο Πρόεδρος του Ολυμπιακού Σωκράτης Κοκκαλης πριν προσλάβει τον πρώην πλέον προπονητή της ομάδος: «Πω πω αυτός ο Βαλβερδε μου τα έχει πρήξει με τις απαιτήσεις του. Δεν λέει να καταλάβει ότι δεν υπάρχει σάλιο; Λοιπόν το αποφάσισα θα τον αλλάξω, αφού δεν θέλει να μείνει στην ομαδάρα μου με τους ορούς που έχω βάλει εγώ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ, να φύγει να πάει άλλου. Και ποιον μπορώ να βρω να προσλάβω που δεν θα έχει απαιτήσεις για μεταγραφές; Ο Μπαγεβιτς είναι στην ΑΕΚ, τον Λεμονη τον έχω βαρεθεί, άμα πάρω τον Αλεφαντο θα έχω τον Μιτσικωστα όλη τη χρονιά να με κράζει, του Ματζουρακη έχω χάσει το τηλέφωνό. Λεφτά δεν υπάρχουν και έχω και αυτή την τρύπα να κλείσω άρα πρέπει να προκριθούμε στους ομίλους του Τσαμπιονς Λιγκ. Ποιον να πάρω;.....Το βρήκα......Καλά ε είμαι ο καλύτερος........Ο πρώτος........Ο ΚΟΚΚΑΛΗΣ.

Θα πάρω τον Κετσπαγια!!!!!!!!! Ο καραφλός θα έρθει με τα χίλια, θα κάνει ότι του πω, θα αρκεστεί στους παίχτες που θα του πάρω ή μάλλον που δεν θα του πάρω, έτσι και αλλιώς δεν είχε καλύτερους στην Ανόρθωση. Ανόρθωση, άκου όνομα για ομάδα. Α ναι στο θέμα μου, άμυνα ξέρει να φτιάχνει ,θα καταφέρει να με περάσει με τα καφενεία που μάλλον θα κληρωθούμε για τους ομίλους του Τσαμπιονς Λιγκ. Κομπλε.

Αν σπάσει το πόδι του ο διάβολος και καταφέρει και παίξει και λίγο καλό ποδόσφαιρο θα με αποθεώνουν πάλι, αν όχι και αρχίσει να γιουχάρει η θύρα 7, θα κάνω μια συνάντηση μαζί τους και άμα δεν τα βρούμε ώστε να τον στηρίξουν θα τον απολύσω. Έτσι θα έχω πάλι την στήριξη των κορόιδων που έρχονται στο γήπεδο και θα καταφέρω να βγάλω αναίμακτα την περίοδο μέχρι τον Ιανουάριο. Από κει και πέρα βλέπουμε, κάτι μπορεί να υπάρχει να δώσουμε για μεταγραφές. Ειδικά αν ο χοντρός τα σκατώσει και κηρύξει πρόωρες εκλογές και βγει ο Γιωργάκης θα τσιμπήσω μίζες και για αριστερό χαφ και για 10αρι και για επιθετικό και θα του πω εγώ μετά του μουσάτου του χοντρού.

Πω πω ωραία τα σχεδίασα». Σάββα βρες μου το τηλέφωνο του Κετσπαγια.

Οπαδοί - Τιμούρ 5-0


Πάει και ο Τιμούρ. Έτσι απλά. Επειδή οι οπαδοί είπαν στον πρόεδρο ότι δεν τον θέλουν. Οι αντικειμενικοί οπαδοί της Θύρας 7, που είναι ποδοσφαιρικοί ειδήμονες, εξέτασαν τον Κετσπάγια, τον αξιολόγησαν με ποδοσφαιρικά κριτήρια που μόνο αυτοί γνωρίζουν τόσο καλά, και απεφάνθησαν ότι ο κ. Κετσπάγια δε κάνει για τον Ολυμπιακό. Επειδή λέει δεν τα έχει καλά με τους παίκτες. Βρίζει στις προπονήσεις και άλλα τέτοια. Ποιος οπαδός του Ολυμπιακού παίρνει μέρος στις προπονήσεις και το ανακάλυψε, παραμένει ερωτηματικό.

Τα άκουσε αυτά ο Κόκαλης και επειδή όπως φαίνεται αρνείται να αναλάβει τις ευθύνες του, ρίχνει το φταίξιμο στον Τιμούρ. Φοβάται μάλλον ότι ο κόσμος του Ολυμπιακού θα σταματήσει να τον λατρεύει. Ενώ τώρα, παραμένει ο πρόεδρος που δεν μασάει πουθενά και παίρνει αντρίκειες αποφάσεις για το καλό της ομάδας.

Τελικά ο Τιμούρ αποκτήθηκε μόνο για να περάσει την ομάδα στους ομίλους (αντιμετωπίζοντας το μεγαθήριο Σέριφ) και να μπαλωθεί με τα έσοδα μέρος των χρεών. Με την πρώτη στραβή στο πρωτάθλημα τον "άδειασαν"... και τώρα ζητάνε πολλοί φίλαθλοι την επιστροφή του Βαλβέρδε. Αλλά ο Βαλβέρδε ήρθε, είδε, απήλθε και δε νομίζω να ξανάρθει (ειδικά αν παρακολούθησε λίγο την ιστορία με τον Κετσπάγια). Αλλά ακόμα και να ήθελε ο Βάσκος, ο πρόεδρος δεν πρόκειται να δώσει τα λεφτά για να τον φέρει...

Ίδωμεν λοιπόν. Κάτι παραπάνω θα ξέρει ο πρόεδρος του Ολυμπιακού...και οι οργανωμένοι. Κάτι παραπάνω θα ξέρουν για να απολύσουν τον Τιμούρ ο οποίος φεύγει από τον Ολυμπιακό έχοντας ως απολογισμό 5 νίκες και 1 ισοπαλία στα επίσημα παιχνίδια που έχει δώσει η ομάδα και χωρίς μάλιστα η ομάδα του να έχει ακόμη δεχτεί γκολ.

Αλλά ναι, η ομάδα δεν πείθει με την απόδοσή της. Γιατί έπειθε η Ανόρθωση πέρυσι? Ή μήπως θα πείσει ο ΟΣΦΠ με τον Μπάντοβιτς στον πάγκο? Αλήθεια, ποιοι παίκτες έπαιζαν επί Τιμούρ? Έχει άλλους να βάλει ο Μπάντοβιτς? Θα μπει ο Σοϊλέδης να κάνει τη διαφορά? Τι θα αλλάξει?

Σάββατο 29 Αυγούστου 2009

Μόνος στην ΑΜΚ ο Κόκκαλης

Τελικά θα καλύψει μόνος του την ΑΜΚ ο Σ.Κόκκαλης επιβεβαιώνοντας τις φήμες των τελευταίων ημερών. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΠΑΕ, η ΑΜΚ μειώνεται από 42 σε 26 εκ., ενώ θα είναι διάρκειας 4 μηνών.

Να υπενθυμίσουμε ότι ο ΟΣΦΠ βρίσκεται σε μια δύσκολη (από οικονομικής άποψης) περίοδο με χρέος που φημολογείται ότι φτάνει τα 80 εκ (σύμφωνα με δημοσίευμα της sportday)

Ανακοίνωση ΠΑΕ