Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα παο πανθρακικος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα παο πανθρακικος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009

Πανθρακικός 0 - ΠΑΟ 1

Λίγα μπορούν να ειπωθούν για το ματς αυτό. Ο Πανθρακικός έπαιζε με διπλές και τριπλές ζώνες, επιστρατεύοντας όλους τους νίντζα που είχε στη διάθεσή του. Ο ΠΑΟ προσπάθησε να διασπάσει αυτήν την άμυνα κυρίως με τη μπάλα κάτω. Δεν έληψαν οι γιόμες, αλλά ήταν πολύ λιγότερες από άλλες φορές. Αυτό οφείλεται στην παρουσία Μπιέρσμιρ στην άμυνα ο οποίος αρνείται πεισματικά να σηκώσει τη μπάλα, και στην σταδιακή συνειδητοποίηση από όλους τους παίκτες, ότι ο Σισέ και ο Σαλπιγγίδης δε μπορούν να αξιοποιηθούν με γιόμες.

Παρ'όλα αυτά ο ΠΑΟ έβγαλε 2-3 κλασικές ευκαιρίες και θα μπορούσε να σκοράρει νωρίτερα, είτε με την κεφαλιά του Κατσουράνη, είτε με το τετ-α-τετ του Σαλπιγγίδη (που κακώς υποδείχτηκε οφσάιντ), είτε με την ευκαιρία του Νίνη. Τελικά τα κατάφερε στο 78' σε μια κατά τ'άλλα ανύποπτη φάση. Από το ματς μένει το αποτέλεσμα και η προσπάθεια του ΠΑΟ να επιτεθεί με ορθολογικότερο τρόπο από αυτόν που μας είχε συνηθίσει.

Σε ατομικό επίπεδο, αξιοσημείωτη η εμφάνιση του Νίνη ο οποίος παρότι έφαγε πολύ ξύλο, στάθηκε πολύ καλά, μάρκαρε και μοίρασε, έδειξε ότι δεν του λείπουν πλέον ούτε η δύναμη, ούτε η έκρηξη, ούτε ο τσαμπουκάς. Χαρακτηριστικό ότι με την είσοδο του Λάζαρου η ομάδα "έκατσε". Ο Σισέ είναι ακόμα εκτός κλίματος, αν και φαίνεται να αποδίδει καλύτερα στα δεξιά για την ώρα. Ο Λέτο έδειξε πάλι πόσο πολύτιμος θα φανεί απέναντι σε κλειστές άμυνες. Και τέλος ο Μπιέρσμιρ σιγά-σιγά δικαιώνει το σκάουτινγκ τιμ που τον επέλεξε.