Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα παο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα παο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009

The way forward...

4x4 o ΠΑΟ. Δεν θα αναλωθώ άλλο στα πέρι διαιτησίας, έγραψα ότι είχα να γράψω παρακάτω. Αγωνιστικά ορισμένες παρατηρήσεις. Διαβάζω και ακούω για το διαπιστωμενο πρόβλημα του ΠΑΟ στην ανάπτυξη. Ο ΠΑΟ από το κέντρο και μπροστά είναι μια χαρά. Έχει πληθώρα εξαιρετικών επιλογών και η μόνη θέση στην οποία θα λέγαμε ότι υστερεί είναι του δεξιού χαφ, αν και ο Σαλπι, ο Σισέ, και ο Νίνης μπορούν να δώσουν ικανοποιητικές λύσεις. Το πρόβλημα στην ανάπτυξη αγώνα με τον αγώνα λύνεται. Η μπάλα πλέον παίζεται κάτω, οι συνδυασμοί και οι ευκαιρίες πληθαίνουν. Την διαφορά σε σχέση με πέρυσι κάνουν οι Λέτο, Κατσουράνης και ο Νίνης.

Το πρόβλημα εντοπίζεται στην άμυνα. Μια άμυνα την οποία ο Τεν Κατε θέλει να ανεβαίνει ψηλά και στην οποία τα πρόσωπα αλλάζουν (για διάφορους λόγους) συνέχεια. Είναι ανάγκη να σταθεροποιηθεί μία αμυντική 4αδα. Καταρχήν ως αμυντικό δίδυμο οι Μπιέρσμιρ-Σαριέγκι. Ο Σουηδός αποδεικνύεται λίρα 100. Όχι μόνο εμπνέει εμπιστοσύνη πίσω, αλλά είναι και αλάνθαστος στις μεταβιβάσεις του μπροστά, ενω δεν υστερεί σε τεχνική. Ο Σαριέγκι είναι μια από τα ίδια, αλλά δεν έχουμε καλύτερο ακόμα. Για αυτό επειγόντως μεταγραφή αξιόπιστου αμυντικού τον Ιανουάριο. Στο δεξί άκρο ο τραυματισμός του Μαρίνου και η καλή φυσική κατάσταση του Γιούρκα ίσως επιβάλει την πρόωρη επιστροφή του 2ου και ας ελπίσουμε και την καθιέρωσή του. Στο αριστερό άκρο ο Σπυρόπουλος είναι η 1η επιλογή και η παρουσία του εργατικού Δάρλα τον κρατάει σε εγρήγορση.

4χ4 παρά τα αμυντικα προβλήματα λοιπόν και με δόση τύχης. Πρέπει να εκμεταλλευτεί ο ΠΑΟ την καλή δική του αρχή και τις γκέλες των αντιπάλων του, να βελτιώσει τις αμυντικές αδυναμίες του άμεσα, και να βάλει ως στόχο το απόλυτο (15χ15) μέχρι τα Χριστούγεννα.

Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2009

Ευθύνες...

Διαβάζω τα απίστευτα για το χθεσινό ματς του ΠΑΟ και έχω τσιτώσει! Λοιπόν ναι, ήταν μια βαριά ήττα για τον ΠΑΟ, εντός έδρας, από ισάξιο αντίπαλο. Έχουν βγει όλοι λοιπόν προς αναζήτηση ευθυνών για την ήττα. Να σας πω εγώ ποιος ευθύνεται για την ήττα:

Ο Μαρίνος για το πρώτο γκολ
O Σαριέγκι στο 2ο (επειδή κάλυπτε τον επιθετικό) και 3ο
Ο Πετρόπουλος επειδή έχασε 2-3 ευκαιρίες
Ο Νίνης επειδή δεν ευστόχησε σε κανένα από τα 4 σουτ που επιχείρησε
Ο Σίλβα επειδή έχασε καλή ευκαιρία
Ο Κατσουράνης επειδή έκανε λάθη και δε βοήθησε επιθετικά
Ο Λέτο επειδή δε μάρκαρε αρκετά
Ο Λάζαρος επειδή δεν ήταν πουθενά
Ο Σαλπι επειδή δεν έκανε μια ευκαιρία
Ο Γκαλίνοβιτς επειδή είναι ο Γκαλίνοβιτς
Ο Κάτε επειδή δεν έβαλε τον Νίνη από την αρχή
Ο Αντωνίου επειδή δεν πήρε δεξί μπακ και αμυντικό και δεξι εξτρέμ της προκοπής
Ο Πατέρας επειδή στηρίζει Αντωνίου - Κάτε
Οι μέτοχοι επειδή στηρίζουν Πατέρα και επειδή δεν διέθεσαν περισσότερα λεφτά για μεταγραφές
Ο κόσμος επειδή αντί να σηκωθεί και να ξελαρυγγιάζεται υποστηρίζοντας την ομάδα, επέλεξε να γιουχάρει.

Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2009

Ο Γιούρκας και το επικοινωνιακό πρόβλημα

Τελικά είναι σίγουρο, είναι οριστικό... το μεγαλύτερο πρόβλημα του ΠΑΟ είναι το επικοινωνιακό. Η υπόθεση Σειταρίδη και η έκταση που παίρνει το θέμα είναι το τελευταίο κρούσμα...

Από την αρχή της θητείας της, η νέα διοίκηση του ΠΑΟ έχει κάνει μια σειρά από κακούς επικοινωνιακούς χειρισμούς. Κάτι οι μεγαλεπίβολες δηλώσεις (10 Αμπράμοβιτς κλπ.), κάτι ο έμφυτος λαϊκισμός του πρόεδρου Ν.Πατέρα (Χάμερ, Φεράρι, κλπ.), κάτι οι υπερβολικές υποσχέσεις (απεριοριστο μπάτζετ) και η νοοτροπία ότι ο ΠΑΟ πρέπει να "είναι καταδικασμένος να κυνηγάει πάντα όλους τους τίτλους"... ό,τι συμβαίνει σε αυτή την ομάδα παραφουσκώνεται, και τελικα είτε αντιμετωπίζεται καχύποπτα, είτε θεωρείται κατώτερο των προσδοκιών.

Στην υπόθεση Σειταρίδη βλέπουμε μπαράζ αποθεωτικών εξώφυλλων και το φίλαθλο κόσμο να έχει χωριστεί στους Σειταριδικούς και τους αντι-Σειταριδικούς. Οι πρώτοι είναι από σύμφωνοι έως ενθουσιασμένοι από την απόκτηση του παίκτη γιατί είναι "βάζελος", είναι "παικτούρα", είναι ο "καλύτερος Έλληνας μπακ", κλπ. Οι άλλοι είναι αγανακτισμενοι γιατί είναι "πρώην παίκτης", είναι στα "αζήτητα", "βαριέται να παίξει", κλπ.

Ο ΠΑΟ φέτος κινηθηκε προφανώς με συγκεκριμενο μπάτζετ (άσχετα με τις δηλώσεις περί απεριόριστου μπάτζετ). Αυτό διατέθηκε κατά 95% για τους Λέτο, Σισέ, Κατσουράνη. Οι Μαρίνος, Μπιερσμιρ, Καντε, και Γιουρκας κόστισαν συνολικά 1 εκ. Μαρίνος και Μπιέρσμιρ είναι παίκτες που ήρθαν για 500 χιλ. έκαστος, νέοι (αλλά όχι και "ταλέντα"), με χαμηλό σχετικά μισθό, συνοδευόμενοι από καλές συστάσεις... με λίγα λόγια μεταγραφές μειωμένου ρίσκου. Ο Καντε ήρθε μεν τσάμπα, αλλά η ηλικία του, το φουσκωμένο του συμβόλαιο, και οι υποσχέσεις για "Χαμερ", δημιουργούν αυξημένες προσδοκίες και απαιτήσεις.

Η περίπτωση του Σειταρίδη είναι κάπου ανάμεσα από τις προαναφερθείσες. Είναι παίκτης ευρείας αποδοχής από τους φιλάθλους του ΠΑΟ, έχει κάνει καλή καριέρα στο εξωτερικό, είναι σε καλή ηλικία, είναι τσάμπα. Από την άλλη είναι σε φθίνουσα πορεία τα τελευταία χρόνια, δεν εκανε προετοιμασία και είναι εξαιρετικά αμφίβολο ότι θα επανέλθει σε ικανοποιητικά στάνταρ απόδοσης. Για αυτό λοιπόν και αποκτήθηκε μόνο αφού συμφώνησε σε ένα συμβόλαιο με όρους που διασφαλίζουν ότι ο παίκτης θα πληρώνεται σύμφωνα με την απόδοσή του (αν τα δημοσιεύματα με τις λεπτομέρειες στο συμβόλαιό του δεν απέχουν πολύ από την πραγματικότητα).

Ο Σειταρίδης αναμένεται να είναι έτοιμος να αγωνιστεί σε ένα μήνα (στην καλύτερη περίπτωση). Επίσης δεν εχει δικαίωμα συμμετοχής στο Europa. Αυτά, σε συνδυασμό με το "ιδιαίτερο" συμβόλαιό του τον καθιστούν επίσης μεταγραφή μειωμένου ρίσκου. Αν τους "βγει", τότε ο ΠΑΟ θα παρουσιαστεί σημαντικά ενισχυμένος από τα δεξιά (από τον Ιανουάριο και μετά στην ουσία). Αν δεν τους βγει, του δίνουν 300 χιλιάρικα και μερικές συμμετοχές με την ελπίδα να βελτιωθεί του χρόνου ή να τον πουλήσουν. Μέχρι να τα διαπιστώσουμε αυτά, ο ΠΑΟ θα πορεύεται με Μαρίνο, Γκάμπριελ ή οποιαδήποτε άλλη έμπνευση του Κάτε.

Πολύ κακό για το τίποτα δηλαδή...

Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2009

Σχεδιασμος...Next Year - ΠΑΟ

Στον Παναθηναικο του πιο εμπειρου πλεον Αντωνιου και του προσαρμοσμενου Κατε, των 30 σκαουτερ και των 25 εκατομυριων, οι ελλειψεις ηταν γνωστες. Ο Παναθηναϊκος χρειαζοταν ενα Hummer στην αμυνα, μια Aston Martin στο αριστερο ακρο και τον Πιζαρο στην επιθεση. Η μεταγραφικη περιοδος αρχισε με ενα Peugeot 206 για την αμυνα, τον Καντε. Και ενω ο Τεν Κατε εστελνε τα SMS του στον Πιζαρο, σκανε οι φημες για τον Κατσουρανη και αναστατωνουν την ΑΕΚ. Πανω που αναψαν τα αιματα με το debate για το νομικο πλαισιο της μεταγραφης του Κατσουρανη, ο Αντωνιου, που εχει γραψει μεχρι τοτε 15 χιλιαδες χιλιομετρα σε ταξιδια, κλεινει τον ογκολιθο Ενχελααρ (που παλιοτερα επαιζε και...αριστερο χαφ). Ομως για κακη τυχη του συμπαθους τεχνιτου διευθυντη, ο Ενχελααρ αποφασισε τελικα να επαναπατριστει.

Χαμος!!! Ολος ο Παναθηναϊκος κοσμος ειναι ετοιμος να εκραγει. Ομως με μια κινηση ματ, ο Αντωνιου γραφει αλλα 5 χιλιαδες χιλιομετρα και κλεινει το «επικοινωνιακο αντεχτυπημα» Λετο, τον Κατσουρανη και τον "πιο ικανο σε ανοιχτους χωρους επιθετικο στην Ευρωπη" Σισε. Μετα απο αυτα, οι φιλαθλοι Παναθηναϊκοι αρχισαν τις εξορμησεις τους στις παραλιες ησυχοι. Στο μεταξυ εκλεισε και ενα SAAB για την αμυνα (Μπιασμιρ). Καπου εκει παγωσαν τα πραγματα, ο Αντωνιου ασχοληθηκε με το ξαλαφρωμα του ροστερ απο τους ανεπιθυμητους, και φτανοντας στην τελευταια μερα των μεταγραφων καταφερε να ξεφορτωθει τον "βασικο" Μουν και να παρει στην θεση του τον ελπιδοφορο Μαρινο.

ΠΑΟ-Ξανθη: Σωτήρης Νίνης

Ο Παναθηναϊκός κέρδισε χθες την Ξάνθη σε ένα από τα πολλά βαρετά ματς της 2ης αγωνιστικής. Αν αξίζει να θυμόμαστε κάτι από αυτό το ματς είναι η απόδοση του Σωτήρη Νίνη ο οποίος, μπαίνοντας ως αλλαγή στο 68', άλλαξε το επιθετικό πρόσωπο το ΠΑΟ και πρόλαβε να δημιουργήσει ουκ ολίγες φάσεις! Απολάυστε τον...

Δευτέρα 31 Αυγούστου 2009

Έξω Μουν, μέσα Μαρίνος...

Ο Στέργος Μαρίνος αποκτήθηκε από τώρα λοιπόν, αντικαθιστώντας ουσιαστικά τον Μπράις Μουν στο ρόστερ του ΠΑΟ. Ο μικρός έκανε όντως πολύ καλό ματς εναντίον της ΑΕΚ, και σε συνδυασμό με τις απογοητευτικές εμφανίσεις των Μουν-Γκάμπριελ στα δεξιά, οδήγησε τον ΠΑΟ στην απόκτησή του από τώρα. Για το αν θα αποδειχθεί καλύτερος από τους προαναφερθέντες θα το διαπιστώσουμε στη συνέχεια, πάντως θα δυσκολευτεί να παίξει χειρότερα. Για τον σχεδιασμό της ομάδας δε... ουδέν σχόλιον.

Να σημειωθεί ότι ο ΠΑΟ έχει πλέον 2 ποδοσφαιριστές με προσωπική ιστοσελίδα. Ο ένας είναι ο Djibril Cisse, ο άλλος είναι από χθες ο... Στέργος Μαρίνος (έλεος!).

Εν τω μεταξυ, οι υπεύθυνοι της ομάδας την έκαναν την κοτσάνα τους πάλι με τον Σαλπι, και κινδυνευουν πλέον να μπουν σε περιπέτειες για την ανανέωση του παίκτη.

Κυριακή 30 Αυγούστου 2009

Σάλπι - Μάττος

Καθυστερεί αδικαιολόγητα η ανανέωση Σαλπιγγίδη στον Παναθηναϊκό. Αν η διοίκηση τσιγκουνευτεί και χάσει τον παίκτη για 100-200 χιλιάρικα θα είναι απαράδεκτη. Και αυτό γιατί πρόκειται για τον συνεπέστερο, σταθερότερο, και πιο αξιόπιστο παίκτη του ΠΑΟ, με μοναδικά φυσικά προσόντα και εμπειρία η οποία καλύπτει πλέον την τεχνικη του ανεπάρκεια. Ένας παίκτης που είτε παίξει κορυφή είτε δεξια είτε αριστερά θα τα δώσει όλα και στην χειρότερη περίπτωση θα κάνει τα απαραίτητα ενώ στην καλύτερη θα είναι κίνδυνος-θάνατος για την αντίπαλη εστία. Άψογος χαρακτήρας και άψογος επαγγελματίας, αν ο Καντέ αξίζει 1,1 εκ, το χρόνο, ο Σαλπιγγίδης τότε πόσα???

Ο καλύτερος ίσως παίκτης της περιόδου 2007-2008, ο Μαρσέλο Μάττος, τέθηκε δυστυχώς εκτός πλάνων Κάτε και παραχωρήθηκε δανεικός στην Κορίνθιανς. Ας μην ξεγράψουμε τον Βραζιλιάνο ο οποίος (για λόγους που δε μπορούμε να γνωρίζουμε) δεν χώραγε στον ΠΑΟ του Τεν Κάτε. Θα παίξει σε μια ομάδα και ένα πρωτάθλημα που γνωρίζει καλά, και μπορεί με τις εμφανίσεις του να υποχρεώσει το τεχνικό τιμ του ΠΑΟ να τον επαναφέρει. Εξάλλου, ότι και να γίνει φέτος, η παραμονή Κάτε δεν είναι σίγουρη, και αν δεν χωράει στα δικά του πλάνα, ίσως εκτιμηθεί περισσότερο από τον επόμενο τεχνικό.

ΠΑΟ - ΟΣΦΠ - ΑΕΚ

Η 2η αγωνιστική της Superleague "τρέχει", αλλά με τις αναβολές των αγώνων της περασμένης Κυριακής, με τα μεταγραφικά να καλύπτουν τα πρωτοσέλιδα και με τους 2 από τους διεκδικητές του τίτλου (ΟΣΦΠ-ΑΕΚ) να μην έχουν αγωνιστεί ακόμα, δίνεται η αίσθηση ότι το πρωτάθλημα ξεκινάει τώρα.

Όπως έχουν έρθει τα πράγματα, το δυσκολότερο έργο φέτος το έχει ο ΟΣΦΠ. Με το ενδεχόμενο να μην υπάρξει τελικά καμία περαιτέρω ενίσχυση (μέχρι τον Ιανουάριο τουλάχιστον) ορατό, οι ερυθρόλευκοι πρέπει να πορευτούν σε πρωτάθλημα, κύπελλο και CL με τους υπάρχοντες. Οι τραυματισμοί (που για άλλη μια χρονιά κάνουν την παρουσία τους αισθητή), το δύσκολο πρόγραμμα και οι πολλές απαιτήσεις των φιλάθλων δεν θα διευκολύνουν το έργο του (υπό αμφισβήτηση από τη μέρα που υπέγραψε) Κετσπάγια. Αγωνιστικά το ατού του ΟΣΦΠ φαίνεται να είναι η αμυντική του γραμμή. Στο κέντρο ακόμα ψάχνονται ενώ η επιθετική γραμμή είναι ελλειπής (ειδικά με την μη απόκτηση αριστερού εξτρέμ και φορ).

Ο ΠΑΟ μπορεί να ενισχύθηκε σημαντικά φέτος σε κέντρο και επίθεση με τις προσθήκες Λέτο, Κατσουράνη και Σισε, αλλά πρέπει να δείξει ότι μπορεί να ανταπεξέλθει στην πίεση της "υποχρεωτικής" κατάκτησης του φετινού τίτλου. Στην προσπάθειά του αυτή πάντως ευνοήται από το σχετικά εύκολο πρόγραμμα με το οποίο ξεκινάει το πρωτάθλημα και από τον αποκλεισμό του από το CL. Στα αγωνιστικά, σε κέντρο και επίθεση φαντάζει (σε μονάδες) πολύ καλύτερος από προηγούμενες χρονιές. Η άμυνα για άλλη μια φορά είναι η αχίλλειος πτέρνα και ο προπονητής καλείται να συμμαζέψει τα πράγματα συνδυάζοντας τις (ουκ ολίγες) εναλλακτικές που έχει για αυτές τις θέσεις με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Η ΑΕΚ μετά από ενα περιπετειώδες καλοκαίρι καλείται να ανασυγκροτηθεί άμεσα και να πέσει με τα μούτρα στη δουλειά ώστε να παραμείνει στο κυνήγι του τίτλου μέχρι να ενσωματωθούν στην ομάδα οι πολλές μεταγραφές της τελευταίας στιγμής. Μεγάλο ατού ο Μπάγιεβιτς που του αρέσουν τα δύσκολα. Αρχίζει το πρωτάθλημα με την καλή ψυχολογία της πρόκρισης στο Europa και με την "αύρα" των νέων αποκτημάτων. Στα αγωνιστικά δεν μπορούμε να πουμε πολλά αφού δεν έχει κλείσει το ρόστερ ακόμα. Όσο υπάρχουν οι Σκόκο-Μπλάνκο θα είναι επιθετικα επικίνδυνη, το κέντρο με καλύτερο παίκτη τον Καφέ θα είναι το αδύνατο σημείο μάλλον, ενώ αμυντικά αποδιοργανώθηκε από την αιφνιδιαστικη αποχώρηση του Κυριάκου και πρέπει να ανασυνταχτεί.