Ο ΟΣΦΠ κατεβαίνει λοιπόν σημερα στο ΟΑΚΑ με τον εκ Βραζιλίας Ζίκο στον πάγκο. Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ρίσκο η επιλογή ενός ντέρμπι για το ντεμπούτο του νέου προπονητή, θα περίμενε ίσως κανείς ο Ζίκο να "προστατευτεί" και να μην τον ρίξουν κατευθειαν στα βαθιά, εναντίον της ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ, αλλά κυρίως εναντίον του Μπάγιεβιτς. Στον Ολυμπιακό όμως καμία απόφαση δεν παίρνεται τυχαία (παρόλο που συχνά αυτό δε φαίνεται).
Ο Κετσπάγια απολύθηκε παραμονές σημαντικού Ευρωπαϊκού ματς. Πολλοί λέγανε ότι ήταν επικίνδυνη κίνηση, αλλά γιατί; Με τόσες απουσίες η 11αδα του ΟΣΦΠ (ακόμα και οι αλλαγές) ήταν δεδομένη, το σύστημα δεν πρόκειται να το άλλαζε ο Μπάντοβιτς, αντίθετα η ψυχολογία άλλαξε άρδην, βγήκε πάθος και εγωισμός στον αγωνιστικό χώρο, και με τη βοήθεια της θεάς τύχης (γιατί ο ΟΣΦΠ δε δημιουργούσε προϋποθέσεις για γκολ, ούτε έβγαινε μπροστά με αξιώσεις) ήρθε και η νίκη. Η συνταγή πέτυχε και στην Τούμπα. Η 11αδα ήταν σχεδόν δεδομένη, το στυλ παιχνιδιού επίσης, με το πάθος, τη βοήθεια της θεάς τύχης (2 ευκαιρίες - 2 γκολ) και τις αυτοκαταστροφικές τάσεις του ΠΑΟΚ ήρθε και η 2η νίκη.
Ευλόγως τίθεται το ερώτημα: Γιατί να μην συνεχίσει ο ΟΣΦΠ και στο ντέρμπι με την ΑΕΚ με την ίδια συνταγή; Με αυτόν τον τρόπο θα προστατεύσει και τον Ζίκο από πρώιμη φθορά ενώ μπορεί να τον ρίξει στην μάχη στο ματς με τον Πανιώνιο που είναι πιο βατό. Κι όμως υπάρχει λογική.
Καταρχήν, αυτή τη φορά υπάρχει ένας Μπάγιεβιτς ο οποίος είδε πώς έπαιξε ο ΟΣΦΠ με Αλκμάαρ και ΠΑΟΚ και δεν θα κάτσει να πάθει τα ίδια. Αλλάζοντας προπονητή τώρα ο ΟΣΦΠ θα γίνει για 2-3 ματς απρόβλεπτος. Δεύτερον, κανένας δεν θα κατηγορήσει τον Ζίκο αν χάσει βαθμούς στο πρώτο του ματς στην Ελλάδα εναντίον της ΑΕΚ. Αντίθετα, αν έχανε βαθμούς από Πανιώνιο στο Καραϊσκάκη τα πράγματα δεν θα ήταν και τόσο καλά. Τώρα δίνεται η ευκαιρία στον Ζίκο να μάθει λίγο παραπάνω την ομάδα και το Ελληνικό πρωτάθλημα. Τρίτον, το ματς με την ΑΕΚ είναι ντέρμπι, και ένα ντέρμπι ό,τι και να κάνεις, μπορεί και να το χάσεις. Αντίθετα ματς με τον Πανιώνιο (ειδικά στην κατάσταση που βρίσκεται τώρα) στην έδρα σου απαγορεύεται να τα χάνεις. Ο ΟΣΦΠ σήμερα έχει περιθώρια απώλειας βαθμών, άρα μπορεί να ρισκάρει. Και τέταρτον, η "πρώτη" του νέου προπονητή δίνει ένα επιπλέον κίνητρο στους παίκτες να τα δώσουν όλα στο αποψινό παιχνίδι, και ως γνωστόν το πάθος είναι συχνά το στοιχείο που αναδεικνύει το νικητή στα ντέρμπι.
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα οσφπ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα οσφπ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009
Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2009
Ο Σωκρατης Πήρε το Όπλο του
Σήμερα όλοι ασχολούνται με τον διωγμό του Τιμουρ Κετσπαγια αυτό θα κάνω και εγώ προσπαθώντας να φανταστώ τι σκεφτόταν ο Πρόεδρος του Ολυμπιακού Σωκράτης Κοκκαλης πριν προσλάβει τον πρώην πλέον προπονητή της ομάδος: «Πω πω αυτός ο Βαλβερδε μου τα έχει πρήξει με τις απαιτήσεις του. Δεν λέει να καταλάβει ότι δεν υπάρχει σάλιο; Λοιπόν το αποφάσισα θα τον αλλάξω, αφού δεν θέλει να μείνει στην ομαδάρα μου με τους ορούς που έχω βάλει εγώ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ, να φύγει να πάει άλλου. Και ποιον μπορώ να βρω να προσλάβω που δεν θα έχει απαιτήσεις για μεταγραφές; Ο Μπαγεβιτς είναι στην ΑΕΚ, τον Λεμονη τον έχω βαρεθεί, άμα πάρω τον Αλεφαντο θα έχω τον Μιτσικωστα όλη τη χρονιά να με κράζει, του Ματζουρακη έχω χάσει το τηλέφωνό. Λεφτά δεν υπάρχουν και έχω και αυτή την τρύπα να κλείσω άρα πρέπει να προκριθούμε στους ομίλους του Τσαμπιονς Λιγκ. Ποιον να πάρω;.....Το βρήκα......Καλά ε είμαι ο καλύτερος........Ο πρώτος........Ο ΚΟΚΚΑΛΗΣ.
Θα πάρω τον Κετσπαγια!!!!!!!!! Ο καραφλός θα έρθει με τα χίλια, θα κάνει ότι του πω, θα αρκεστεί στους παίχτες που θα του πάρω ή μάλλον που δεν θα του πάρω, έτσι και αλλιώς δεν είχε καλύτερους στην Ανόρθωση. Ανόρθωση, άκου όνομα για ομάδα. Α ναι στο θέμα μου, άμυνα ξέρει να φτιάχνει ,θα καταφέρει να με περάσει με τα καφενεία που μάλλον θα κληρωθούμε για τους ομίλους του Τσαμπιονς Λιγκ. Κομπλε.
Αν σπάσει το πόδι του ο διάβολος και καταφέρει και παίξει και λίγο καλό ποδόσφαιρο θα με αποθεώνουν πάλι, αν όχι και αρχίσει να γιουχάρει η θύρα 7, θα κάνω μια συνάντηση μαζί τους και άμα δεν τα βρούμε ώστε να τον στηρίξουν θα τον απολύσω. Έτσι θα έχω πάλι την στήριξη των κορόιδων που έρχονται στο γήπεδο και θα καταφέρω να βγάλω αναίμακτα την περίοδο μέχρι τον Ιανουάριο. Από κει και πέρα βλέπουμε, κάτι μπορεί να υπάρχει να δώσουμε για μεταγραφές. Ειδικά αν ο χοντρός τα σκατώσει και κηρύξει πρόωρες εκλογές και βγει ο Γιωργάκης θα τσιμπήσω μίζες και για αριστερό χαφ και για 10αρι και για επιθετικό και θα του πω εγώ μετά του μουσάτου του χοντρού.
Πω πω ωραία τα σχεδίασα». Σάββα βρες μου το τηλέφωνο του Κετσπαγια.
Θα πάρω τον Κετσπαγια!!!!!!!!! Ο καραφλός θα έρθει με τα χίλια, θα κάνει ότι του πω, θα αρκεστεί στους παίχτες που θα του πάρω ή μάλλον που δεν θα του πάρω, έτσι και αλλιώς δεν είχε καλύτερους στην Ανόρθωση. Ανόρθωση, άκου όνομα για ομάδα. Α ναι στο θέμα μου, άμυνα ξέρει να φτιάχνει ,θα καταφέρει να με περάσει με τα καφενεία που μάλλον θα κληρωθούμε για τους ομίλους του Τσαμπιονς Λιγκ. Κομπλε.
Αν σπάσει το πόδι του ο διάβολος και καταφέρει και παίξει και λίγο καλό ποδόσφαιρο θα με αποθεώνουν πάλι, αν όχι και αρχίσει να γιουχάρει η θύρα 7, θα κάνω μια συνάντηση μαζί τους και άμα δεν τα βρούμε ώστε να τον στηρίξουν θα τον απολύσω. Έτσι θα έχω πάλι την στήριξη των κορόιδων που έρχονται στο γήπεδο και θα καταφέρω να βγάλω αναίμακτα την περίοδο μέχρι τον Ιανουάριο. Από κει και πέρα βλέπουμε, κάτι μπορεί να υπάρχει να δώσουμε για μεταγραφές. Ειδικά αν ο χοντρός τα σκατώσει και κηρύξει πρόωρες εκλογές και βγει ο Γιωργάκης θα τσιμπήσω μίζες και για αριστερό χαφ και για 10αρι και για επιθετικό και θα του πω εγώ μετά του μουσάτου του χοντρού.
Πω πω ωραία τα σχεδίασα». Σάββα βρες μου το τηλέφωνο του Κετσπαγια.
Οπαδοί - Τιμούρ 5-0
Πάει και ο Τιμούρ. Έτσι απλά. Επειδή οι οπαδοί είπαν στον πρόεδρο ότι δεν τον θέλουν. Οι αντικειμενικοί οπαδοί της Θύρας 7, που είναι ποδοσφαιρικοί ειδήμονες, εξέτασαν τον Κετσπάγια, τον αξιολόγησαν με ποδοσφαιρικά κριτήρια που μόνο αυτοί γνωρίζουν τόσο καλά, και απεφάνθησαν ότι ο κ. Κετσπάγια δε κάνει για τον Ολυμπιακό. Επειδή λέει δεν τα έχει καλά με τους παίκτες. Βρίζει στις προπονήσεις και άλλα τέτοια. Ποιος οπαδός του Ολυμπιακού παίρνει μέρος στις προπονήσεις και το ανακάλυψε, παραμένει ερωτηματικό.
Τα άκουσε αυτά ο Κόκαλης και επειδή όπως φαίνεται αρνείται να αναλάβει τις ευθύνες του, ρίχνει το φταίξιμο στον Τιμούρ. Φοβάται μάλλον ότι ο κόσμος του Ολυμπιακού θα σταματήσει να τον λατρεύει. Ενώ τώρα, παραμένει ο πρόεδρος που δεν μασάει πουθενά και παίρνει αντρίκειες αποφάσεις για το καλό της ομάδας.
Τελικά ο Τιμούρ αποκτήθηκε μόνο για να περάσει την ομάδα στους ομίλους (αντιμετωπίζοντας το μεγαθήριο Σέριφ) και να μπαλωθεί με τα έσοδα μέρος των χρεών. Με την πρώτη στραβή στο πρωτάθλημα τον "άδειασαν"... και τώρα ζητάνε πολλοί φίλαθλοι την επιστροφή του Βαλβέρδε. Αλλά ο Βαλβέρδε ήρθε, είδε, απήλθε και δε νομίζω να ξανάρθει (ειδικά αν παρακολούθησε λίγο την ιστορία με τον Κετσπάγια). Αλλά ακόμα και να ήθελε ο Βάσκος, ο πρόεδρος δεν πρόκειται να δώσει τα λεφτά για να τον φέρει...
Ίδωμεν λοιπόν. Κάτι παραπάνω θα ξέρει ο πρόεδρος του Ολυμπιακού...και οι οργανωμένοι. Κάτι παραπάνω θα ξέρουν για να απολύσουν τον Τιμούρ ο οποίος φεύγει από τον Ολυμπιακό έχοντας ως απολογισμό 5 νίκες και 1 ισοπαλία στα επίσημα παιχνίδια που έχει δώσει η ομάδα και χωρίς μάλιστα η ομάδα του να έχει ακόμη δεχτεί γκολ.
Αλλά ναι, η ομάδα δεν πείθει με την απόδοσή της. Γιατί έπειθε η Ανόρθωση πέρυσι? Ή μήπως θα πείσει ο ΟΣΦΠ με τον Μπάντοβιτς στον πάγκο? Αλήθεια, ποιοι παίκτες έπαιζαν επί Τιμούρ? Έχει άλλους να βάλει ο Μπάντοβιτς? Θα μπει ο Σοϊλέδης να κάνει τη διαφορά? Τι θα αλλάξει?
Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009
Κάτω τα χέρια από τον Τιμούρ
Μετά την τραγική εμφάνιση του Ολυμπιακού με την Καβάλα πολύς κόσμος, συμπεριλαμβανομένου και του κοινού που παρακολουθούσε ζωντανά τον αγώνα από το Καραΐσκάκη, έχει αρχίσει να αμφισβητεί ανοιχτά τον Κετσπάγια. Δικαιολογημένα? Κατά την άποψή μου όχι. Στα αθλήματα ποτέ η επιτυχία ή η αποτυχία δεν είναι αποτέλεσμα ενός, ούτε ακόμη και στα ατομικά. Αν παρατηρήσει κανείς το υλικό που έχει στα χέρια του ο συμπαθής τεχνικός θα συμπεράνει ότι είναι το χειρότερο και πιο ελλειπές των τελευταίων τουλάχιστον δέκα ετών. Οι παίχτες που μπορούν να κάνουν την διαφορά είναι λίγοι και αυτοί φαίνονται κουρασμένοι (Ντουντου, Ντιογκο, Γκαλετι). Υπάρχουν κραχτές αδυναμίες στο ρόστερ του Ολυμπιακού που δεν υπήρχαν τα προηγούμενα χρονιά όπως αυτή (η χιλιοειπωμένη) του αριστερού χαφ όπως και του παίχτη που θα αντικαταστήσει τη δουλειά που έκανε πέρυσι ο Μπελουτσι.
Ένα πράγμα που δεν έχει αναφερθεί πολύ είναι ποιοι υπάρχουν πίσω από την πρώτη ενδεκάδα για να ξεκουράσουν τους βασικούς ή που θα μπουν σε ένα αγώνα που δεν πάει καλά και θα αλλάξουν την ροή του. Όλους αυτούς τους γρίφους έχει να λύσει ο Κετσπαγια πριν να προλάβει ο Πρόεδρος των Προέδρων να του πάρει το κεφάλι. Δυστυχως δεν τον βλέπω να επιζεί, άλλωστε η επιλογή του από την αρχή ήταν μελετημένη από τον Κοκαλη. Είναι ένας προπονητής που ήρθε χωρίς εγγυήσεις μεταγραφών στην ομάδα (δεν νομίζω να το έκαναν πολλοί άλλοι αυτο) και ένα εύκολο εξιλαστήριο θύμα αν τα πράγματα δεν πάνε καλά.
Ο κόσμος του Ολυμπιακού πρέπει να μάθει ότι οι προπονητές δεν ευθύνονται για όλα. Ο Κετσπάγια έχει μερίδιο ευθύνης, αλλά μκρό. Ο Βαλβερδε που όλοι τον αναπολούν, πέρυσι με έλλειπες ροστερ (χωρις Ντούντου και Ντιογκό) αποκλείστηκε από την Ανόρθωση.
Άλλο ένα καλό μάθημα για τους πανταχού Ολυμπιακούς και μη, είναι ότι όλες οι ομάδες σε όλα τα προηγμένα πρωταθλήματα χάνουν βαθμούς στην έδρα τους, ας περιμένουν λίγο καιρό μπορεί η ομάδα να στρώσει.
Υ.Γ. Σε ένα πράγμα συμφωνώ απόλυτα με τον Κετσπάγια, στην Ελλάδα έχουμε πολλά χρόνια να δούμε καλό ποδόσφαιρο.
Υ.Γ.2 Για τους ειδήμονες και υπερσπιστές του Βαλβερδε: Ο Ολυμπιακός δεν έπαιξε κανένα διαστημικό ποδόσφαιρο πέρυσι, ειδικά μετά τα Χριστούγεννα.
Υ.Γ.3 Το μόνο που μπορεί να κάνει αυτή τη στιγμή ο Κετσπάγια για την θέση του αριστερού χαφ ειναι... να μπει να παίξειο ίδιος!
Ένα πράγμα που δεν έχει αναφερθεί πολύ είναι ποιοι υπάρχουν πίσω από την πρώτη ενδεκάδα για να ξεκουράσουν τους βασικούς ή που θα μπουν σε ένα αγώνα που δεν πάει καλά και θα αλλάξουν την ροή του. Όλους αυτούς τους γρίφους έχει να λύσει ο Κετσπαγια πριν να προλάβει ο Πρόεδρος των Προέδρων να του πάρει το κεφάλι. Δυστυχως δεν τον βλέπω να επιζεί, άλλωστε η επιλογή του από την αρχή ήταν μελετημένη από τον Κοκαλη. Είναι ένας προπονητής που ήρθε χωρίς εγγυήσεις μεταγραφών στην ομάδα (δεν νομίζω να το έκαναν πολλοί άλλοι αυτο) και ένα εύκολο εξιλαστήριο θύμα αν τα πράγματα δεν πάνε καλά.
Ο κόσμος του Ολυμπιακού πρέπει να μάθει ότι οι προπονητές δεν ευθύνονται για όλα. Ο Κετσπάγια έχει μερίδιο ευθύνης, αλλά μκρό. Ο Βαλβερδε που όλοι τον αναπολούν, πέρυσι με έλλειπες ροστερ (χωρις Ντούντου και Ντιογκό) αποκλείστηκε από την Ανόρθωση.
Άλλο ένα καλό μάθημα για τους πανταχού Ολυμπιακούς και μη, είναι ότι όλες οι ομάδες σε όλα τα προηγμένα πρωταθλήματα χάνουν βαθμούς στην έδρα τους, ας περιμένουν λίγο καιρό μπορεί η ομάδα να στρώσει.
Υ.Γ. Σε ένα πράγμα συμφωνώ απόλυτα με τον Κετσπάγια, στην Ελλάδα έχουμε πολλά χρόνια να δούμε καλό ποδόσφαιρο.
Υ.Γ.2 Για τους ειδήμονες και υπερσπιστές του Βαλβερδε: Ο Ολυμπιακός δεν έπαιξε κανένα διαστημικό ποδόσφαιρο πέρυσι, ειδικά μετά τα Χριστούγεννα.
Υ.Γ.3 Το μόνο που μπορεί να κάνει αυτή τη στιγμή ο Κετσπάγια για την θέση του αριστερού χαφ ειναι... να μπει να παίξειο ίδιος!
Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2009
Ολυμπιακός υπό διάλυση
Προτείνω στην διοίκηση του ΟΣΦΠ να αποσύρει την ομάδα από όλες τις ποδοσφαιρικές διοργανώσεις για να προστατέψει το σύλλογο από τον διασυρμό. Γιατί μια ομάδα στην οποία έχει χαθεί ο έλεγχος των αποδυτηρίων, έχουν "σκάσει" οι παίκτες από τον Σεπτέμβριο, δεν υπάρχουν λεφτά, υπάρχουν χρέη δεκάδων εκατομμυρίων, υπάρχουν κραχτές ελλείψεις στο ρόστερ, οι μισοί βασικοί είναι τραυματισμένοι και οι άλλοι μισοί έρχονται από τραυματισμούς, η καρέκλα του προπονητή τρίζει, κλπ., κλπ. θα την κλαίνε οι ρέγγες με το πρόγραμμα που ακολουθεί (ΠΑΟΚ, ΑΕΚ, Αλκμααρ, Αρσεναλ). Έτσι παρουσιαζεται ο ΟΣΦΠ από τα ΜΜΕ.
Αν διαβάσει κανείς τα θέματα με τα οποία καταπιάνονται εφημερίδες και σάιτ αυτές τις μέρες, φαίνεται λογικό το πάρτυ που στήθηκε γύρω από την ήττα του ΟΣΦΠ. Μια βδομάδα μετά τη λήξη της μεταγραφικής περιόδου και ακόμα εμφανίζονται 2-3 ονόματα την ημέρα για ΟΣΦΠ και ΠΑΟ. Σιγά μην έχαναν την ευκαιρία να κάνουν την τρίχα τριχιά στα φιλικα του ΟΣΦΠ αλλά και του ΠΑΟ. Με την ΑΕΚ που κέρδισε είδατε τι έπαθαν, ούτε μιλιά ούτε ακρόαση. Αν είχαν λήξει και τα τρία ματς με νίκες των φαβορί, χωρίς οποιοδήποτε απρόοπτο, θα είχαμε πορείες διαμαρτυρίας...
Το μόνο νέο από το προχθεσινό φιλικό του ΟΣΦΠ είναι η απώλεια των Μαρέσκα-Μπράβο, με τους τραυματισμούς να γίνονται πλέον παράδοση για την ομάδα του Πειραιά (αλήθεια, πότε θα ασχοληθεί κάποιος με αυτό το θέμα?) και να αποδεικνύονται το σοβαρότερο πρόβλημα της ομάδας σε συνδυασμό με το βαρύ πρόγραμμα που ακολουθεί. Πέραν των τραυματιών, είναι άγνωστο σε τι κατάσταση θα επιστρέψουν οι Γκαλέτι, Νταρμπισαιρ και Τοροσίδης, καθώς και πότε θα φορμαριστεί τελικά ο Ντιογό.
Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2009
Σχεδιασμος...Next Year - ΟΣΦΠ
Ας αρχισουμε με τον περσινο πρωταθλητη. Ο Ολυμπιακος αρχισε τις κινησεις του αρκετα νωρις κλεινοντας (αρχες Μαϊου) τα backup των Γκαλετι και Νικοπολιδη (Ζαϊρι και Παρντο). Επειτα συνεχισε με το «επικοινωνιακο χτυπημα» του Μελμπερκ και την πολυ καλη απο οικονομικης αποψης μεταγραφη του Μαρεσκα. Το καλοκαιρι προδιαγραφοταν ευοιωνο για τους οπαδους του Ολυμπιακου, τα ονοματα για το αριστερο ακρο και την επιθεση που παρελαυναν στα πρωτοσελιδα των αθλητικων εφημεριδων καθε μερα ηταν πολλα και καλα, η αυξηση του μετοχικου κεφαλαιου «μαγειρευοταν» και η εμπιστοσυνη στον προεδρο (που ποτε δεν τους εχει απογοητευσει) παρεμενε ακραδαντη.
Δυστυχως οι οιωνοι δεν επιβεβαιωνονται παντοτε. Ο καιρος περνουσε και η ανεπισημη δικαιολογια που υπηρχε για την απραξια ηταν οτι ο προεδρος περιμενει να σιγουρευτει η προκριση στους ομιλους του Champions League.Ο αριθμος των ονοματων που παρελασαν ξεπερασε κατα πολυ τον αρθμο τον μαστορων που εχτιζαν το γεφυρι της Αρτας και η εμπιστοσυνη στον Προεδρο των προεδρων κλονιστηκε. Μετα το περας του τελευταιου αγωνα των προκριματικων εγινε η υστατη προσπαθεια, αλλα ματαια.... Ετσι η ομαδα εμεινε με τον μπακ-χαφ Λεοναρντο και το backup Ζαϊρι για το αριστερο ακρο ενω η επιθεση "εδεσε" με Νταρμπισαιρ και τον "εσωτερικη μεταγραφη" Μητρογλου.
Δυστυχως οι οιωνοι δεν επιβεβαιωνονται παντοτε. Ο καιρος περνουσε και η ανεπισημη δικαιολογια που υπηρχε για την απραξια ηταν οτι ο προεδρος περιμενει να σιγουρευτει η προκριση στους ομιλους του Champions League.Ο αριθμος των ονοματων που παρελασαν ξεπερασε κατα πολυ τον αρθμο τον μαστορων που εχτιζαν το γεφυρι της Αρτας και η εμπιστοσυνη στον Προεδρο των προεδρων κλονιστηκε. Μετα το περας του τελευταιου αγωνα των προκριματικων εγινε η υστατη προσπαθεια, αλλα ματαια.... Ετσι η ομαδα εμεινε με τον μπακ-χαφ Λεοναρντο και το backup Ζαϊρι για το αριστερο ακρο ενω η επιθεση "εδεσε" με Νταρμπισαιρ και τον "εσωτερικη μεταγραφη" Μητρογλου.
Κυριακή 30 Αυγούστου 2009
ΠΑΟ - ΟΣΦΠ - ΑΕΚ
Η 2η αγωνιστική της Superleague "τρέχει", αλλά με τις αναβολές των αγώνων της περασμένης Κυριακής, με τα μεταγραφικά να καλύπτουν τα πρωτοσέλιδα και με τους 2 από τους διεκδικητές του τίτλου (ΟΣΦΠ-ΑΕΚ) να μην έχουν αγωνιστεί ακόμα, δίνεται η αίσθηση ότι το πρωτάθλημα ξεκινάει τώρα.
Όπως έχουν έρθει τα πράγματα, το δυσκολότερο έργο φέτος το έχει ο ΟΣΦΠ. Με το ενδεχόμενο να μην υπάρξει τελικά καμία περαιτέρω ενίσχυση (μέχρι τον Ιανουάριο τουλάχιστον) ορατό, οι ερυθρόλευκοι πρέπει να πορευτούν σε πρωτάθλημα, κύπελλο και CL με τους υπάρχοντες. Οι τραυματισμοί (που για άλλη μια χρονιά κάνουν την παρουσία τους αισθητή), το δύσκολο πρόγραμμα και οι πολλές απαιτήσεις των φιλάθλων δεν θα διευκολύνουν το έργο του (υπό αμφισβήτηση από τη μέρα που υπέγραψε) Κετσπάγια. Αγωνιστικά το ατού του ΟΣΦΠ φαίνεται να είναι η αμυντική του γραμμή. Στο κέντρο ακόμα ψάχνονται ενώ η επιθετική γραμμή είναι ελλειπής (ειδικά με την μη απόκτηση αριστερού εξτρέμ και φορ).
Ο ΠΑΟ μπορεί να ενισχύθηκε σημαντικά φέτος σε κέντρο και επίθεση με τις προσθήκες Λέτο, Κατσουράνη και Σισε, αλλά πρέπει να δείξει ότι μπορεί να ανταπεξέλθει στην πίεση της "υποχρεωτικής" κατάκτησης του φετινού τίτλου. Στην προσπάθειά του αυτή πάντως ευνοήται από το σχετικά εύκολο πρόγραμμα με το οποίο ξεκινάει το πρωτάθλημα και από τον αποκλεισμό του από το CL. Στα αγωνιστικά, σε κέντρο και επίθεση φαντάζει (σε μονάδες) πολύ καλύτερος από προηγούμενες χρονιές. Η άμυνα για άλλη μια φορά είναι η αχίλλειος πτέρνα και ο προπονητής καλείται να συμμαζέψει τα πράγματα συνδυάζοντας τις (ουκ ολίγες) εναλλακτικές που έχει για αυτές τις θέσεις με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Η ΑΕΚ μετά από ενα περιπετειώδες καλοκαίρι καλείται να ανασυγκροτηθεί άμεσα και να πέσει με τα μούτρα στη δουλειά ώστε να παραμείνει στο κυνήγι του τίτλου μέχρι να ενσωματωθούν στην ομάδα οι πολλές μεταγραφές της τελευταίας στιγμής. Μεγάλο ατού ο Μπάγιεβιτς που του αρέσουν τα δύσκολα. Αρχίζει το πρωτάθλημα με την καλή ψυχολογία της πρόκρισης στο Europa και με την "αύρα" των νέων αποκτημάτων. Στα αγωνιστικά δεν μπορούμε να πουμε πολλά αφού δεν έχει κλείσει το ρόστερ ακόμα. Όσο υπάρχουν οι Σκόκο-Μπλάνκο θα είναι επιθετικα επικίνδυνη, το κέντρο με καλύτερο παίκτη τον Καφέ θα είναι το αδύνατο σημείο μάλλον, ενώ αμυντικά αποδιοργανώθηκε από την αιφνιδιαστικη αποχώρηση του Κυριάκου και πρέπει να ανασυνταχτεί.
Όπως έχουν έρθει τα πράγματα, το δυσκολότερο έργο φέτος το έχει ο ΟΣΦΠ. Με το ενδεχόμενο να μην υπάρξει τελικά καμία περαιτέρω ενίσχυση (μέχρι τον Ιανουάριο τουλάχιστον) ορατό, οι ερυθρόλευκοι πρέπει να πορευτούν σε πρωτάθλημα, κύπελλο και CL με τους υπάρχοντες. Οι τραυματισμοί (που για άλλη μια χρονιά κάνουν την παρουσία τους αισθητή), το δύσκολο πρόγραμμα και οι πολλές απαιτήσεις των φιλάθλων δεν θα διευκολύνουν το έργο του (υπό αμφισβήτηση από τη μέρα που υπέγραψε) Κετσπάγια. Αγωνιστικά το ατού του ΟΣΦΠ φαίνεται να είναι η αμυντική του γραμμή. Στο κέντρο ακόμα ψάχνονται ενώ η επιθετική γραμμή είναι ελλειπής (ειδικά με την μη απόκτηση αριστερού εξτρέμ και φορ).
Ο ΠΑΟ μπορεί να ενισχύθηκε σημαντικά φέτος σε κέντρο και επίθεση με τις προσθήκες Λέτο, Κατσουράνη και Σισε, αλλά πρέπει να δείξει ότι μπορεί να ανταπεξέλθει στην πίεση της "υποχρεωτικής" κατάκτησης του φετινού τίτλου. Στην προσπάθειά του αυτή πάντως ευνοήται από το σχετικά εύκολο πρόγραμμα με το οποίο ξεκινάει το πρωτάθλημα και από τον αποκλεισμό του από το CL. Στα αγωνιστικά, σε κέντρο και επίθεση φαντάζει (σε μονάδες) πολύ καλύτερος από προηγούμενες χρονιές. Η άμυνα για άλλη μια φορά είναι η αχίλλειος πτέρνα και ο προπονητής καλείται να συμμαζέψει τα πράγματα συνδυάζοντας τις (ουκ ολίγες) εναλλακτικές που έχει για αυτές τις θέσεις με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Η ΑΕΚ μετά από ενα περιπετειώδες καλοκαίρι καλείται να ανασυγκροτηθεί άμεσα και να πέσει με τα μούτρα στη δουλειά ώστε να παραμείνει στο κυνήγι του τίτλου μέχρι να ενσωματωθούν στην ομάδα οι πολλές μεταγραφές της τελευταίας στιγμής. Μεγάλο ατού ο Μπάγιεβιτς που του αρέσουν τα δύσκολα. Αρχίζει το πρωτάθλημα με την καλή ψυχολογία της πρόκρισης στο Europa και με την "αύρα" των νέων αποκτημάτων. Στα αγωνιστικά δεν μπορούμε να πουμε πολλά αφού δεν έχει κλείσει το ρόστερ ακόμα. Όσο υπάρχουν οι Σκόκο-Μπλάνκο θα είναι επιθετικα επικίνδυνη, το κέντρο με καλύτερο παίκτη τον Καφέ θα είναι το αδύνατο σημείο μάλλον, ενώ αμυντικά αποδιοργανώθηκε από την αιφνιδιαστικη αποχώρηση του Κυριάκου και πρέπει να ανασυνταχτεί.
Σάββατο 29 Αυγούστου 2009
Μόνος στην ΑΜΚ ο Κόκκαλης
Τελικά θα καλύψει μόνος του την ΑΜΚ ο Σ.Κόκκαλης επιβεβαιώνοντας τις φήμες των τελευταίων ημερών. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΠΑΕ, η ΑΜΚ μειώνεται από 42 σε 26 εκ., ενώ θα είναι διάρκειας 4 μηνών.
Να υπενθυμίσουμε ότι ο ΟΣΦΠ βρίσκεται σε μια δύσκολη (από οικονομικής άποψης) περίοδο με χρέος που φημολογείται ότι φτάνει τα 80 εκ (σύμφωνα με δημοσίευμα της sportday)
Ανακοίνωση ΠΑΕ
Να υπενθυμίσουμε ότι ο ΟΣΦΠ βρίσκεται σε μια δύσκολη (από οικονομικής άποψης) περίοδο με χρέος που φημολογείται ότι φτάνει τα 80 εκ (σύμφωνα με δημοσίευμα της sportday)
Ανακοίνωση ΠΑΕ
Φερναντίνιο για Ολυμπιακό
Έντονες είναι οι φήμες ότι ο ο Φερναντίνιο, της βραζιλιάνικης Μπαρουέρι θα είναι τελικά ο αριστερός χαφ που θα αποκτήσει ο Ολυμπιακός. Ο παίκτης παρουσιάζεται ως η εναλλακτική λύση καθώς οι διαπραγματεύσεις του Ολυμπιακού με παίκτες-ονόματα δεν απέδωσαν. Ακομα δεν έχει αρχίσει η ανάλυση των ικανοτήτων, εκτός ενός άρθρου στον sportdog όπου παρουσιάζεται ως ο καλύτερος χαφ εξτρέμ του κόσμου:
"Ο Φερναντίνιο...είναι παίκτης ο οποίος έκανε θραύση ως ένας από τους κορυφαίους αριστερούς εξτρέμ του φετινού πρωταθλήματος Μπραζιλεϊράο! Η ταχύτητά του είναι σίγουρα το μεγάλο του προσόν που συνδυάζεται άψογα με άριστη τεχνική κατάρτιση. Ο 24χρονος άσος έχει τη δυνατότητα πέρα από το να διασπάει τις αντίπαλες άμυνες, να τελειώνει τις φάσεις με… τεχνικούς «κεραυνούς» και κυρίως να μοιράζει πάσες πάρε-βάλε στους συμπαίκτες του. Μπορεί να είναι μόλις 171 εκατοστών αλλά είναι δυνατός, ενώ μπορεί να αξιοποιηθεί από τον Κετσπάγια και σε άλλες θέσεις πέρα του αριστερού εξτρέμ που είναι η φυσική του θέση."
Όπως καταλαβάινετε μιλάμε για παίκτη σαφώς ανώτερο του Μέσι...
Περισσότερα σε λίγο...
Άρθρο sportdog
Άρθρο sport-fm
Άρθρο exedra
Άρθρο gazzetta
"Ο Φερναντίνιο...είναι παίκτης ο οποίος έκανε θραύση ως ένας από τους κορυφαίους αριστερούς εξτρέμ του φετινού πρωταθλήματος Μπραζιλεϊράο! Η ταχύτητά του είναι σίγουρα το μεγάλο του προσόν που συνδυάζεται άψογα με άριστη τεχνική κατάρτιση. Ο 24χρονος άσος έχει τη δυνατότητα πέρα από το να διασπάει τις αντίπαλες άμυνες, να τελειώνει τις φάσεις με… τεχνικούς «κεραυνούς» και κυρίως να μοιράζει πάσες πάρε-βάλε στους συμπαίκτες του. Μπορεί να είναι μόλις 171 εκατοστών αλλά είναι δυνατός, ενώ μπορεί να αξιοποιηθεί από τον Κετσπάγια και σε άλλες θέσεις πέρα του αριστερού εξτρέμ που είναι η φυσική του θέση."
Όπως καταλαβάινετε μιλάμε για παίκτη σαφώς ανώτερο του Μέσι...
Περισσότερα σε λίγο...
Άρθρο sportdog
Άρθρο sport-fm
Άρθρο exedra
Άρθρο gazzetta
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)