Στον Παναθηναικο του πιο εμπειρου πλεον Αντωνιου και του προσαρμοσμενου Κατε, των 30 σκαουτερ και των 25 εκατομυριων, οι ελλειψεις ηταν γνωστες. Ο Παναθηναϊκος χρειαζοταν ενα Hummer στην αμυνα, μια Aston Martin στο αριστερο ακρο και τον Πιζαρο στην επιθεση. Η μεταγραφικη περιοδος αρχισε με ενα Peugeot 206 για την αμυνα, τον Καντε. Και ενω ο Τεν Κατε εστελνε τα SMS του στον Πιζαρο, σκανε οι φημες για τον Κατσουρανη και αναστατωνουν την ΑΕΚ. Πανω που αναψαν τα αιματα με το debate για το νομικο πλαισιο της μεταγραφης του Κατσουρανη, ο Αντωνιου, που εχει γραψει μεχρι τοτε 15 χιλιαδες χιλιομετρα σε ταξιδια, κλεινει τον ογκολιθο Ενχελααρ (που παλιοτερα επαιζε και...αριστερο χαφ). Ομως για κακη τυχη του συμπαθους τεχνιτου διευθυντη, ο Ενχελααρ αποφασισε τελικα να επαναπατριστει.
Χαμος!!! Ολος ο Παναθηναϊκος κοσμος ειναι ετοιμος να εκραγει. Ομως με μια κινηση ματ, ο Αντωνιου γραφει αλλα 5 χιλιαδες χιλιομετρα και κλεινει το «επικοινωνιακο αντεχτυπημα» Λετο, τον Κατσουρανη και τον "πιο ικανο σε ανοιχτους χωρους επιθετικο στην Ευρωπη" Σισε. Μετα απο αυτα, οι φιλαθλοι Παναθηναϊκοι αρχισαν τις εξορμησεις τους στις παραλιες ησυχοι. Στο μεταξυ εκλεισε και ενα SAAB για την αμυνα (Μπιασμιρ). Καπου εκει παγωσαν τα πραγματα, ο Αντωνιου ασχοληθηκε με το ξαλαφρωμα του ροστερ απο τους ανεπιθυμητους, και φτανοντας στην τελευταια μερα των μεταγραφων καταφερε να ξεφορτωθει τον "βασικο" Μουν και να παρει στην θεση του τον ελπιδοφορο Μαρινο.
Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου