Τετάρτη 5 Μαΐου 2010

Αντίο στην ΠΡΑΣΙΝΗ - Νικόλας Βασιλαράς

Σχεδόν ποτέ δεν διαβάζω τον Νίκο Βασιλαρά, ο οποίος αρθρογραφεί στο gazetta.gr και μέχρι πρόσφατα στην "ΠΡΑΣΙΝΗ". Οι απόψεις του και ο τρόπος που τις εκφέρει δε με αγγίζουν καθόλου. Σήμερα (χθες) κατά διαβολική σύμπτωση διάβασα το άρθρο που είχε ανεβάσει στο blog του στο gazetta. Mε "τράβηξε" ο τίτλος: "Αντίο στην ΠΡΑΣΙΝΗ". Νόμιζα ότι θα διάβαζα ότι η ΠΡΑΣΙΝΗ κλείνει ή κάτι τέτοιο. Αντίθετα ο Βασιλαράς έγραφε τους λόγους για τους οποίους (κατά τη γνώμη του) απολύθηκε. Λίγες ώρες αργότερα το άρθρο είχε εξαφανιστεί από το site. Με λίγο ψάξιμο το βρήκα και το αναρτώ εδώ γιατί αξίζει τον κόπο...

"Θέλω να μοιραστώ κάτι μαζί σας, το οποίο άλλωστε δεν αποτελεί πλέον μυστικό. Εδώ και αρκετή ώρα αποτελώ παρελθόν από την ΠΡΑΣΙΝΗ.

Καταρχήν, από τις 17 Μαρτίου του 2007 όπου κρεμάστηκε στα περίπτερα μέχρι τώρα είμαι πραγματικά χαρούμενος για τους περισσότερους από τους ανθρώπους που είχα δίπλα μου γιατί πρώτα ήταν (ή έγιναν στην πορεία) φίλοι μου και μετά συνάδελφοι. Και δεν θα τους ξεχάσω όπου κι αν πάω σήμερα, αύριο, γενικώς. Περάσαμε πράγματι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ.

Βλέπετε σε αυτή την εφημερίδα δεν δουλεύαμε απλά για να... ζούμε, αλλά επειδή οι περισσότεροι εκεί μέσα βγάζαμε την καύλα μας για το τριφύλλι. Πράγμα που νομίζω ότι αρκετές φορές... φαινόταν και στις σελίδες που έρχονταν στα χέρια σας. Οσοι βέβαια με ξέρουν καλά γνωρίζουν ότι εδώ και αρκετούς μήνες κάτι είχε σπάσει μέσα μου και στην ουσία υπολειτουργούσα.

Οτι χειρότερο για έναν άνθρωπο 35 χρονών, που αργεί να βγει στη σύνταξη και διψάει για να... ιδρώσει τη φανέλα του. Πριν από καιρό μάλιστα είχε συζητηθεί με την ιδιοκτησία η λύση της συνεργασίας μας (στην ουσία παραιτήθηκα) αλλά στο... 90' το γυρίσαμε. Οχι, όμως για πολύ απ' ότι αποδείχτηκε...

Το μεσημέρι έκλεισε και τυπικά ο κύκλος μου στην εφημερίδα από την οποία τελικά δεν παραιτήθηκα (όπως αργά ή γρήγορα θα γινόταν) αλλά απολύθηκα. Η επίσημη δικαιολογία για περικοπές («άρα ως ο πιο υψηλόμισθος πρέπει να αποχωρήσεις», όπως μου ειπώθηκε) δεν με έκανε καν να γελάσω. Δεν θα άξιζε να χαρίσω το γέλιο μου σε ένα τόσο κρύο και κακόγουστο ανέκδοτο.

Το περίμενα ότι θα γινόταν και μάλιστα άμεσα (καμία σχέση πάντως με το... ΔΝΤ), όχι όμως και τη συγκεκριμένη μέρα. Μόλις είχαμε ολοκληρώσει μια φανταστική συνέντευξη την οποία θα διαβάσετε μέσα στην εβδομάδα (και που πλέον θα έχει... συλλεκτική για μένα αξία) και στο λογιστήριο είχαν ήδη βγάλει την αποζημίωσή μου!

Ας μην γελιόμαστε λοιπόν και να μιλάμε με αλήθειες. Όσοι... μπορούν τουλάχιστον. Ο λόγος για τον οποίο έφυγα από την εφημερίδα ήταν τα γραφόμενα μου. Οχι, εκεί (όπου όπως είπαμε υπολειτουργούσα), αλλά ΕΔΩ. Στο gazzetta, όπου γράφω ότι γουστάρω και δεν δίνω λογαριασμό σε κανέναν.

Το γεγονός ότι οι απόψεις μου ταυτίζονταν απόλυτα με τα πιστεύω του ανθρώπου που έβγαλε τον Παναθηναϊκό από την ανυποληψία, δίνοντας ξανά όραμα στον κόσμο (του Νικόλα Πατέρα δηλαδή), φαίνεται πως ενοχλούσαν. Γι' αυτό και μου βαρούσαν διάφορα... καμπανάκια ότι θα το φάω το κεφάλι μου και να το πάρω αλλιώς. Αν και τώρα είμαι «εν βρασμώ» πάντως δεν βλέπω να έχασα και κάτι.
Κλείνοντας αυτό το... μονόλογο θα ήθελα να πω ένα ευχαριστώ στον αδερφό μου τον Παναγιώτη τον Μπόμη και να του ζητήσω συγνώμη για τη δύσκολη θέση στην οποία τον έφερα, αν και δεν το επέλεξα εγώ. Ήταν αυτός που αναγκάστηκε να μου μεταφέρει το «αντίο» της ιδιοκτησίας. Και καταλαβαίνετε πως δεν είναι και ότι καλύτερο γι' αυτόν μια τόσο δυσάρεστη απόφαση να αφορά τον κολλητό του.

Τι να κάνουμε; Κάποια πράγματα είναι πάνω από τις δυνάμεις μας. Θέλω να πιστεύω ότι θα πούμε σύντομα και «εφημεριδιακώς» από κάπου. αλλιώς θα τα λέμε από εδώ και από την τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Εύχομαι από καρδιάς στην εφημερίδα να ξαναπιάσει τα παλιά της στάνταρ πωλήσεων κι αν γίνεται να τα ανεβάσει και ακόμη παραπάνω..."

ΝΙΚΟΛΑΣ ΒΑΣΙΛΑΡΑΣ

Το άρθρο το βρήκα στο panathinaikospanathinaikospa.blogspot.com

Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2009

Σε γνωρίζω από την κόψη...

Το χθεσινό παιχνίδι της Εθνικής προσέφερε απλόχερα γκολ στους θεατές (όπως και εκνευρισμό υποθέτω) για αυτό θα του κάνουμε την τιμή να αναρτήσουμε βίντεο με τα γκολ.

Πέρα απ'όλα αυτά πάντως η κατάσταση στην ομάδα είναι τραγική. Και είναι κρίμα γιατί υπάρχουν Έλληνες παίκτες για να στελεχώσουν την ομάδα και να δημιουργήσουν ένα αξιοπρεπές σύνολο με παρόν και μέλλον. Αλλά αυτοί οι παίκτες δεν λέγονται Τζιόλης και Μάντζιος, δεν είναι παίκτες που έχουν να παίξουν επίσημο ματς 6 μήνες (Σεϊταρίδης).

Τα ατού και τα μειονεκτήματα της Ελλάδας τα ξέρουμε. Ως χώρα τα τελευταία χρόνια έχουμε καλή
"παραγωγή" αμυντικογενών παικτών (στόπερ, μπακ, αμ.χαφ) και επιθετικών-φορ. Δεν έχουμε εξτρέμ και μεσοεπιθετικούς. Για τα μπακ με Τοροσίδη, Σεϊταρίδη, Σπυρόπουλο είμαστε καλλυμένοι. Στα στόπερ με Αβραάμ , Μόρα, Παπασταθόπουλο, Κυριάκο είμαστε κομπλέ. Στα αμ.χαφ με Κατσουράνη, Καραγκούνη, Φωτάκη, Πατσατζόγλου, Καφές, όλο και κάποιος θα βρεθεί. Ακόμα και στον κορυφή με Σαλπι, Γκέκα, Σαμαρά, Αμανατίδη... αυτοί οι τελευταίοι μπορεί και να παίξουν στις πτέρυγες... Η ομάδα χρειάζεται ξεκάθαρα 3 παίκτες που να παίζουν εξτρέμ ή/και μεσοεπιθετικοί. Οι επιλογές είναι απελπιστικά περιορισμένες. Νίνης, Χριστοδουλόπουλος, Κοτσιανικούλης είναι οι πρώτοι που μου έρχονται στο μυαλό.

Το κυριότερο είναι να αποκτηθεί νέος προπονητής ο οποίος να βάλει τα πράγματα σε μια σειρά. Να αποφασίσει ότι "εγώ θα παίζω το τάδε σύστημα και για το σύστημα αυτό χρειάζομαι τους τάδε παίκτες", να παίρνει παίκτες που έχουν συμμετοχές, που είναι νέοι και μάχιμοι, να προωθεί τους νέους και άξιους. Αυτά. Δεν είναι ούτε πολλά ούτε δύσκολα.

Υ.Γ. :  Τα γκολ δεν τα βάζω, βαριέμαι, πάτε να τα βρείτε στο youtube.

Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2009

Διατήρηση της αξιοπρέπειας

Αποχή από την εκμετάλλευση
Αποχή από την διαφθορά
Αποχή από τη διαφάνεια
Αποχή από την διατήρηση ψευδαισθήσεων
Αποχή από την τελειοποίηση της σαπίλας
Αποχή από τις κάλπες

Απέχουμε γιατί...σκεφτόμαστε!

Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2009

Ο Τοροσίδης και η υποτίμηση

Για τον Ολυμπιακο αυτή η εβδομάδα ήταν τέλεια. Άρχισε με την ηρωική νίκη επί της Αλκμααρ και συνεχίστηκε με τους άθλους των δύο διπλών επί του ΠΑΟΚ και της ΑΕΚ. Ποιο ήταν το στοιχείο που έδωσε ώθηση στον Ολυμπιακό να κάνει αυτές τις πολύ σημαντικές νίκες;

Η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι αυτές οι ομάδες τον υποτίμησαν. Και καλά η Αλκμααρ, είναι μια άπειρη ομάδα στο Champions League που βλέποντας ότι ο Ολυμπιακός έπαιζε με ένα μόνο δημιουργικό χαφ (Ζαϊρί) και έναν ντεφορμε επιθετικό, χαλάρωσε ειδικά στο τέλος του αγώνα, αφού πίστεψε ότι ο βαθμός της ισοπαλίας είναι σίγουρος. Ο ΠΑΟΚ και η ΑΕΚ είναι αδικαιολόγητοι.

Αντί να διδαχθούν από το πάθημα τις ΑΛκμααρ και να είναι προσεκτικοί, να προσπαθήσουν να σταματήσουν τον μόνο τρόπο που μπορούσε να γίνει απειλητικός ο Ολυμπιακός δηλαδή σέντρες από το άκρα, να κλείσουν τον μόνο παίχτη που μπορούσε να δημιουργήσει επικίνδυνες καταστάσεις στην εστία τους, κοίταξαν πως θα μπορέσουν να "πατήσουν" τον Ολυμπιακό. Οι άμυνες τους ήταν απρόσεκτες και χαλαρές.

Εκεί βρήκε πάτημα ο ιδιαιτέρως φορμαρισμένος Τοροσίδης και τους έκανε την ζημιά. Ο Ολυμπιακός σε αυτά τα ματς έκανα το απολύτως αυτονόητο για μια ομάδα καλοδουλεμένη στην άμυνα. Έκλεισε σωστά τους διαδρόμους προς την εστία του, κοίμισε τους αντιπάλους και χτύπησε την κατάλληλη στιγμή στην αντεπίθεση.

Ο Ολυμπιακός δεν ήταν καλύτερος από καμία από αυτές τις τρεις ομάδες. Ήταν πιο προσηλωμένος και δουλεμένος για τέτοιου είδους αγώνες. Πιστεύω πως αν κάποια από αυτές τις ομάδες του άφηνε χώρο να κάνει παιχνίδι το αποτέλεσμα θα ήταν διαφορετικό και το παιχνίδι πιο ανιαρό.

Ο Ολυμπιακός με αυτές τις νίκες ανέβασε την ψυχολογία του στα ύψη και κρατήθηκε μέσα στους στόχους του. Αν μη τι άλλο πρέπει να αποδοθούν συγχαρητήρια στους παίχτες του Ολυμπιακού για τα επιτεύγματα τους αυτή την εβδομάδα και ειδικά στον Τοροσίδη που είναι μια ομάδα μόνος του και δείχνει ότι μπορεί να αντεπεξέλθει σε καταστάσεις πίεσης και να γίνει πολύ μεγάλος παίχτης.

Υ.Γ. Ποιος μπορεί να μου βγάλει από το μυαλό ότι αν ήταν ο Κετσπάγια στον πάγκο θα έκανε τις ίδιες επιλογές στους αγώνες αυτούς, άλλα άμα δεν σε θέλει ο Ντιογό τι να κάνεις;
Υ.Γ.2 Όποιοι βιάζονται να χρίσουν τον Ολυμπιακό φαβορί για το πρωτάθλημα ας περιμένουν να τον δουν με ομάδες μικρότερης εμβέλειας.

Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009

Αστέρας Τρίπολης... και πάλι

Για όσους δεν το έχουν παρατηρήσει, ο Αστέρας Τρίπολης είναι αυτή τη στιγμή 2ος στη βαθμολογία πίσω από τον ΠΑΟ με 8 βαθμούς (ένα παραπάνω από ΟΣΦΠ, ΑΕΚ, Ηρακλή, Καβάλα και Άρη).

Μετά από ένα μουδιασμένο ξεκίνημα με τη Λάρισα (0-0 εντός εδρας), πήρε τη νίκη από την Καβάλα (0-1) η οποία έδειξε στο ματς με τον ΟΣΦΠ ότι δεν αστειεύται, έφερε Χ εντός έδρας με τον ΠΑΟΚ (1-1) και πάτησε προχθές τον Πανιώνιο εκτός έδρας (1-3). Το ενδιαφέρον είναι ότι ενώ για ΑΕΚ, ΠΑΟ, ΟΣΦΠ ακολουθούν μεταξυ τους ντέρμπι όπου και αναμένεται να υπάρξει αμοιβαία βαθμολογική φθορά, για τον Αστέρα ακολουθούν 2 ματς εντός έδρας με Λεβαδειακό και Εργοτέλη. Με τον Τσέζαρεκ σε δαιμονιώδη φόρμα να σκοράρει με όλους τους τρόπους (κεφαλιά, πλασέ, σουτ) και τον Βραζιλιάνο Έντερ να τον συνεπικουρεί, είναι στο χέρι του Αστέρα να συνεχίσει την καλή του πορεία και να εγκατασταθεί στις πρώτες θέσεις του βαθμολογικού πίνακα.

Δείτε στα δεξιά, τα γκολ του Αστέρα με Καβάλα, ΠΑΟΚ και Πανιώνιο.

Γιατί τώρα το ντεμπούτο του Ζίκο?

Ο ΟΣΦΠ κατεβαίνει λοιπόν σημερα στο ΟΑΚΑ με τον εκ Βραζιλίας Ζίκο στον πάγκο. Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ρίσκο η επιλογή ενός ντέρμπι για το ντεμπούτο του νέου προπονητή, θα περίμενε ίσως κανείς ο Ζίκο να "προστατευτεί" και να μην τον ρίξουν κατευθειαν στα βαθιά, εναντίον της ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ, αλλά κυρίως εναντίον του Μπάγιεβιτς. Στον Ολυμπιακό όμως καμία απόφαση δεν παίρνεται τυχαία (παρόλο που συχνά αυτό δε φαίνεται).

Ο Κετσπάγια απολύθηκε παραμονές σημαντικού Ευρωπαϊκού ματς. Πολλοί λέγανε ότι ήταν επικίνδυνη κίνηση, αλλά γιατί; Με τόσες απουσίες η 11αδα του ΟΣΦΠ (ακόμα και οι αλλαγές) ήταν δεδομένη, το σύστημα δεν πρόκειται να το άλλαζε ο Μπάντοβιτς, αντίθετα η ψυχολογία άλλαξε άρδην, βγήκε πάθος και εγωισμός στον αγωνιστικό χώρο, και με τη βοήθεια της θεάς τύχης (γιατί ο ΟΣΦΠ δε δημιουργούσε προϋποθέσεις για γκολ, ούτε έβγαινε μπροστά με αξιώσεις) ήρθε και η νίκη. Η συνταγή πέτυχε και στην Τούμπα. Η 11αδα ήταν σχεδόν δεδομένη, το στυλ παιχνιδιού επίσης, με το πάθος, τη βοήθεια της θεάς τύχης (2 ευκαιρίες - 2 γκολ) και τις αυτοκαταστροφικές τάσεις του ΠΑΟΚ ήρθε και η 2η νίκη.

Ευλόγως τίθεται το ερώτημα: Γιατί να μην συνεχίσει ο ΟΣΦΠ και στο ντέρμπι με την ΑΕΚ με την ίδια συνταγή; Με αυτόν τον τρόπο θα προστατεύσει και τον Ζίκο από πρώιμη φθορά ενώ μπορεί να τον ρίξει στην μάχη στο ματς με τον Πανιώνιο που είναι πιο βατό. Κι όμως υπάρχει λογική.

Καταρχήν, αυτή τη φορά υπάρχει ένας Μπάγιεβιτς ο οποίος είδε πώς έπαιξε ο ΟΣΦΠ με Αλκμάαρ και ΠΑΟΚ και δεν θα κάτσει να πάθει τα ίδια. Αλλάζοντας προπονητή τώρα ο ΟΣΦΠ θα γίνει για 2-3 ματς απρόβλεπτος. Δεύτερον, κανένας δεν θα κατηγορήσει τον Ζίκο αν χάσει βαθμούς στο πρώτο του ματς στην Ελλάδα εναντίον της ΑΕΚ. Αντίθετα, αν έχανε βαθμούς από Πανιώνιο στο Καραϊσκάκη τα πράγματα δεν θα ήταν και τόσο καλά. Τώρα δίνεται η ευκαιρία στον Ζίκο να μάθει λίγο παραπάνω την ομάδα και το Ελληνικό πρωτάθλημα. Τρίτον, το ματς με την ΑΕΚ είναι ντέρμπι, και ένα ντέρμπι ό,τι και να κάνεις, μπορεί και να το χάσεις. Αντίθετα ματς με τον Πανιώνιο (ειδικά στην κατάσταση που βρίσκεται τώρα) στην έδρα σου απαγορεύεται να τα χάνεις. Ο ΟΣΦΠ σήμερα έχει περιθώρια απώλειας βαθμών, άρα μπορεί να ρισκάρει. Και τέταρτον, η "πρώτη" του νέου προπονητή δίνει ένα επιπλέον κίνητρο στους παίκτες να τα δώσουν όλα στο αποψινό παιχνίδι, και ως γνωστόν το πάθος είναι συχνά το στοιχείο που αναδεικνύει το νικητή στα ντέρμπι.

Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009

Debate

Παρακολουθώντας το debate των πολιτικών μας αρχηγών χθες το βράδυ, μου γεννήθηκαν μερικές σκέψεις, οι οποίες σύντομα μεταφράστηκαν σε συμβουλές προς ναυτιλωμένους ψηφοφόρους. Ιδού:
  • Αν έχεις τα κονέ σου σε ένα από τα δύο μεγάλα κόμματα και είσαι σε γενικές γραμμές ευχαριστημένος από τη ζωή σου, ψήφισε ΠΑΣΟΚ ή ΝΔ.
  • Αν είσαι φανατικός οπαδός του Μ.Αλεξάνδρου, μισείς θανάσιμα τους Σκοπιανούς, θεωρείς ότι οι μετανάστες βρωμάνε και ότι όποιος δεν έχει πάει στρατό είναι "φλωράκι", ψήφισε ΛΑΟΣ.
  • Αν γουστάρεις αντίδραση κι έτσι, ψήφισε ΚΚΕ.
  • Αν εμπιστεύεσαι και υποστηρίζεις το υπάρχον πολιτικό σύστημα, αλλά είσαι δυσαρεστημένος με τις παραδοσιακές πολιτικές δυνάμεις και θες περισσότερο πλουραλισμό, ψήφισε ΣΥΡΙΖΑ ή Οικολόγους.
  • Αν συχνάζεις στη Μεσολογγίου, ψήφισε άκυρο.
  • Αν διαφωνείς με το υπάρχον πολιτικό σύστημα, μη συμμετέχεις στην εκλογική διαδικασία.

Υ.Γ.: Άσε την πρέζα και πιάσε το πιστόλι...

The way forward...

4x4 o ΠΑΟ. Δεν θα αναλωθώ άλλο στα πέρι διαιτησίας, έγραψα ότι είχα να γράψω παρακάτω. Αγωνιστικά ορισμένες παρατηρήσεις. Διαβάζω και ακούω για το διαπιστωμενο πρόβλημα του ΠΑΟ στην ανάπτυξη. Ο ΠΑΟ από το κέντρο και μπροστά είναι μια χαρά. Έχει πληθώρα εξαιρετικών επιλογών και η μόνη θέση στην οποία θα λέγαμε ότι υστερεί είναι του δεξιού χαφ, αν και ο Σαλπι, ο Σισέ, και ο Νίνης μπορούν να δώσουν ικανοποιητικές λύσεις. Το πρόβλημα στην ανάπτυξη αγώνα με τον αγώνα λύνεται. Η μπάλα πλέον παίζεται κάτω, οι συνδυασμοί και οι ευκαιρίες πληθαίνουν. Την διαφορά σε σχέση με πέρυσι κάνουν οι Λέτο, Κατσουράνης και ο Νίνης.

Το πρόβλημα εντοπίζεται στην άμυνα. Μια άμυνα την οποία ο Τεν Κατε θέλει να ανεβαίνει ψηλά και στην οποία τα πρόσωπα αλλάζουν (για διάφορους λόγους) συνέχεια. Είναι ανάγκη να σταθεροποιηθεί μία αμυντική 4αδα. Καταρχήν ως αμυντικό δίδυμο οι Μπιέρσμιρ-Σαριέγκι. Ο Σουηδός αποδεικνύεται λίρα 100. Όχι μόνο εμπνέει εμπιστοσύνη πίσω, αλλά είναι και αλάνθαστος στις μεταβιβάσεις του μπροστά, ενω δεν υστερεί σε τεχνική. Ο Σαριέγκι είναι μια από τα ίδια, αλλά δεν έχουμε καλύτερο ακόμα. Για αυτό επειγόντως μεταγραφή αξιόπιστου αμυντικού τον Ιανουάριο. Στο δεξί άκρο ο τραυματισμός του Μαρίνου και η καλή φυσική κατάσταση του Γιούρκα ίσως επιβάλει την πρόωρη επιστροφή του 2ου και ας ελπίσουμε και την καθιέρωσή του. Στο αριστερό άκρο ο Σπυρόπουλος είναι η 1η επιλογή και η παρουσία του εργατικού Δάρλα τον κρατάει σε εγρήγορση.

4χ4 παρά τα αμυντικα προβλήματα λοιπόν και με δόση τύχης. Πρέπει να εκμεταλλευτεί ο ΠΑΟ την καλή δική του αρχή και τις γκέλες των αντιπάλων του, να βελτιώσει τις αμυντικές αδυναμίες του άμεσα, και να βάλει ως στόχο το απόλυτο (15χ15) μέχρι τα Χριστούγεννα.

Περί "παράγκας"

"Η απόφαση του Μιχάλη Ντάκου να μην καταλογίσει πέναλτι στο σπρώξιμο του Σαριέγκι στον Κάμπορα στην αναμέτρηση του Παναθηναϊκού με τον Άρη «κόστισε» στον Έλληνα διαιτητή, ο οποίος -προφανώς- πήρε χαμηλή βαθμολογία από τον παρατηρητή του αγώνα... Εξάλλου, ο Ντάκος παραπέμφθηκε στην πειθαρχική επιτροπή της ΕΠΟ" (πγή: sportdog.gr)


Η επίμαχη φάση λοιπόν ήταν πεναλντι... Αλλά επειδή δεν έχουμε όλοι IQ φουντουκιού:

"Παράγκα" ονομάζεται το φαινόμενο κατά το οποίο η διαιτησία ελέγχεται από συγκεκριμένα συμφέροντα. Στην περίπτωση αυτή η ομάδα(ες) που ελέγχουν τα συμφέροντα αυτά ευνοούνται από πολλούς διαιτητές, ενώ ως αντάλλαγμα δίνονται στους διαιτητές εγγυήσεις για παραμονή στην superleague, καλές βαθμολογίες, ή και διεθνή καριέρα (σε ακραίες περιπτώσεις δίνονται βέβαια και απευθείας χρηματικά ανταλάγματα).

Από το κειμενάκι που παραθετω στην αρχή αυτού του ποστ αποδεικνύεται ότι παράγκα του ΠΑΟ στο ποδόσφαιρο δεν υπάρχει, ή αν υπάρχει δε λειτούργησε στο συγκεκριμένο παιχνίδι. Ο διαιτητής πλήρωσε το μόνο λάθος που έκανε στο ματς με παραπομπή και αποκλεισμό από το επόμενο παιχνίδι.

Ας μας πουν λοιπόν όσοι μιλάνε για πράσινη "παράγκα":
  • Τι ποινές δίνονται στους διαιτητές που κάνουν "ανθρώπινα λάθη" υπέρ του ΟΣΦΠ?
  • Οι υπόλοιποι διαιτητές βλέποντας την κατάληξη του Ντάκου υπάρχει περίπτωση να σφυρίξουν υπέρ του ΠΑΟ?
Δεν ξέρω αν υπάρχει πράσινη, κόκκινη ή εκρού παράγκα φέτος στη superleague, πάντως από τις 4 πρώτες αγωνιστικές δεν προκύπτει τίποτα τέτοιο.

Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2009

Ευθύνες...

Διαβάζω τα απίστευτα για το χθεσινό ματς του ΠΑΟ και έχω τσιτώσει! Λοιπόν ναι, ήταν μια βαριά ήττα για τον ΠΑΟ, εντός έδρας, από ισάξιο αντίπαλο. Έχουν βγει όλοι λοιπόν προς αναζήτηση ευθυνών για την ήττα. Να σας πω εγώ ποιος ευθύνεται για την ήττα:

Ο Μαρίνος για το πρώτο γκολ
O Σαριέγκι στο 2ο (επειδή κάλυπτε τον επιθετικό) και 3ο
Ο Πετρόπουλος επειδή έχασε 2-3 ευκαιρίες
Ο Νίνης επειδή δεν ευστόχησε σε κανένα από τα 4 σουτ που επιχείρησε
Ο Σίλβα επειδή έχασε καλή ευκαιρία
Ο Κατσουράνης επειδή έκανε λάθη και δε βοήθησε επιθετικά
Ο Λέτο επειδή δε μάρκαρε αρκετά
Ο Λάζαρος επειδή δεν ήταν πουθενά
Ο Σαλπι επειδή δεν έκανε μια ευκαιρία
Ο Γκαλίνοβιτς επειδή είναι ο Γκαλίνοβιτς
Ο Κάτε επειδή δεν έβαλε τον Νίνη από την αρχή
Ο Αντωνίου επειδή δεν πήρε δεξί μπακ και αμυντικό και δεξι εξτρέμ της προκοπής
Ο Πατέρας επειδή στηρίζει Αντωνίου - Κάτε
Οι μέτοχοι επειδή στηρίζουν Πατέρα και επειδή δεν διέθεσαν περισσότερα λεφτά για μεταγραφές
Ο κόσμος επειδή αντί να σηκωθεί και να ξελαρυγγιάζεται υποστηρίζοντας την ομάδα, επέλεξε να γιουχάρει.